Kia na Slovensku mení názov firmy, vynecháva „motory“ kvôli udržateľnej mobilite

Automobilka Kia pristúpila ku kroku, ktorý má byť ďalším symbolom jej snahy o transformáciu na širokospektrálneho poskytovateľa mobility.
Vydané  Text: 
* **Názov Kia Motors Sales Slovensko sa zmenil na Kia Sales Slovakia** * **Rovnakou zmenou formálneho názvu prešli aj iné krajiny a centrála vo Frankfurte, ktorá po novom nesie názov Kia Europe** * **Transformácia značky je súčasťou ambícií spoločnosti Kia v oblasti špičkových technológií a udržateľnej mobility** Slovenské zastúpenie automobilky Kia, spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko s. r. o., s účinnosťou od 4. mája 2021 zmenilo v rámci celosvetovej transformácie značky svoj obchodný názov. Po 16 rokoch činnosti v Slovenskej republike sa zastúpenie značky Kia premenovalo na Kia Sales Slovakia s. r. o.. „Som nesmierne hrdý, že naše ambície sú stále odvážnejšie a transformácia, ktorú sme začali tento rok tomu nasvedčuje v plnej miere. Kia za krátky čas pôsobenia na Slovensku urobila veľký progres a v tempe nepoľavuje, preto sa veľmi teším na budúcnosť, ktorú naša značka predefinovala už dnes.,“ uviedol Marián Hoffer, generálny riaditeľ Kia Sales Slovakia. Odrážajúc širšiu víziu značky týkajúcu sa udržateľnej prepravy pre všetkých, spoločnosť Kia oficiálne zaregistrovala svoje nové obchodné meno a identitu pri expanzii do nových obchodných oblastí a vývoja ekologických vozidiel novej generácie.
Kia menila svoje logo iba nedávno
Transformáciou z Kia Motors Europe na Kia Europe podčiarkuje nové obchodné meno jej záväzok k dlhodobej obchodnej stratégii „Plan S“, ktorý bol predstavený minulý rok a pomôže značke vybudovať vedúcu pozíciu v segmente udržateľnej mobility. Patria sem plne elektrické vozidlá novej generácie, riešenia a služby mobility a pokročilé úžitkové vozidlá. Popri tomto úsilí bude spoločnosť Kia súčasne podporovať udržateľnejšiu výrobu pomocou čistej energie a recyklovateľných materiálov.

Kia predala až o 78% viac áut ako vlani, veľa si sľubuje aj od nového sedanu K8

Akoby koronakríza ani nebola. Celosvetové veľkoobchodné predaje automobilky Kia poukazujú najmä na moderné modelové portfólio juhokórejskej značky.

Kia sa vo vývoji zameriava na **popularizáciu plne elektrických vozidiel** a plánuje posilniť svoju globálnu produktovú radu zavedením **siedmich nových plne elektrických vozidiel do roku 2026**. Tieto nové modely budú rozširovať segment osobných vozidiel, SUV a MPV, každé obsahujúce špičkové technológie pre jazdu na dlhé vzdialenosti a vysokorýchlostné nabíjanie vďaka úplne novej elektrickej modulárnej platforme (E-GMP). Začiatok tejto novej vzrušujúcej cesty pre spoločnosť Kia sa začal odhalením najmodernejšieho plne elektrického crossoveru EV6 v marci. Zmena názvu spoločnosti z Kia Motors na Kia znamená tiež transformáciu pracovnej kultúry organizácie. Jason Jeong, prezident spoločnosti Kia Europe, vysvetľuje: „Zmena názvu spoločnosti predstavuje rozšírenie našich obzorov a načrtáva nové oblasti, ktoré napĺňajú rozmanité potreby našich zákazníkov. Znamená to tiež prispôsobiť našu pracovnú kultúru a rozvíjať tvorivosť našich zamestnancov tak, aby sme dosiahli inšpiratívne pracovné prostredie.“

TEST: Kia Sorento je rodinné auto roka, ukážeme vám prečo

V Spojených štátoch sa Kia pochválila tým, že jej model Sorento v sedemmiestnej verzii získal ocenenie Najlepšie rodinné auto roka 2021. Súhlasíme s tým, že si Kia titul zaslúži a pozreli sme sa do takejto sedemmiestnej verzie, aby sme vám ukázali praktickú stránku tohto priestranného SUV.







Inzercia

Inzercia