Peugeot predstavil nové logo a odvážnu stratégiu, ktorá Slovákov veľmi nepoteší
Peugeot odhalil úplne nové logo, ktoré nadväzuje na históriu značky. Zmenu identity ohlásila automobilka tesne pred predstavením nového modelu Peugeot 308 a súvisieť má tiež s novým postavením značky v koncerne Stellantis.
Vydané Text: Peter Orosz
Pre nový branding bol zvolený retro **dizajnový jazyk „oslavujúci koncept času a života v danom okamihu“.** Odkazuje na dedičstvo aj budúcnosť Peugeotu, podobne ako koncept e-Legend, ktorý spojil vysoko výkonný elektrický pohon so štýlom inšpirovaným Peugeotom 504 Coupé z roku 1968. Rodinný hatchback 308 bude prvým autom s novým znakom. Aj keď prototypy nijako nenaznačujú retro štylistické prvky, dizajn má byť radikálne prepracovaný, aby sa model zosúladil s novšími modelmi 208, 2008 a 508. Aktualizovaná platforma EMP2 bude obsahovať možnosti benzínového, naftového a plug-in hybridného pohonu.
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia