Peugeot predstavil nové logo a odvážnu stratégiu, ktorá Slovákov veľmi nepoteší
Peugeot odhalil úplne nové logo, ktoré nadväzuje na históriu značky. Zmenu identity ohlásila automobilka tesne pred predstavením nového modelu Peugeot 308 a súvisieť má tiež s novým postavením značky v koncerne Stellantis.
Vydané Text: Peter Orosz
Pre nový branding bol zvolený retro **dizajnový jazyk „oslavujúci koncept času a života v danom okamihu“.** Odkazuje na dedičstvo aj budúcnosť Peugeotu, podobne ako koncept e-Legend, ktorý spojil vysoko výkonný elektrický pohon so štýlom inšpirovaným Peugeotom 504 Coupé z roku 1968. Rodinný hatchback 308 bude prvým autom s novým znakom. Aj keď prototypy nijako nenaznačujú retro štylistické prvky, dizajn má byť radikálne prepracovaný, aby sa model zosúladil s novšími modelmi 208, 2008 a 508. Aktualizovaná platforma EMP2 bude obsahovať možnosti benzínového, naftového a plug-in hybridného pohonu.
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Inzercia