Puristi, pozor! Je tu nové Porsche 911 GT3!

Porsche opäť vypustilo zviera pripravené všetkým vysvetliť, kto je pánom okruhov. Inak sa o verzii Porsche 911 GT3 hovoriť asi ani nedá. Jeho 4-litrový motor boxer so šiestimi valcami dosahuje výkon 375 kW (510 k) a točí až do 10 000 ot./min. **Nespomenuli sme turbo? Žiadne nehľadajte, toto je poctivá atmosféra.** Puristov poteší aj možnosť 6-stupňovej manuálnej prevodovky…. Prečítať celé
Vydané  Text: 
Porsche opäť vypustilo zviera pripravené všetkým vysvetliť, kto je pánom okruhov. Inak sa o verzii Porsche 911 GT3 hovoriť asi ani nedá. Jeho 4-litrový motor boxer so šiestimi valcami dosahuje výkon 375 kW (510 k) a točí až do 10 000 ot./min. **Nespomenuli sme turbo? Žiadne nehľadajte, toto je poctivá atmosféra.** Puristov poteší aj možnosť 6-stupňovej manuálnej prevodovky. Cenový rozdiel oproti automatu nie je žiaden. S maximálnou rýchlosťou 320 km/h (318 km/h s dvojspojkovou prevodovkou PDK) je ešte rýchlejší ako predchádzajúca verzia modelu Porsche 911 GT3 RS. **Z nuly na 100 km/h zrýchli za 3,4 sekundy (s manuálom za 3,9 s).** Môže za to aj hmotnosť 1 418 kg (s manuálom, 1 435 kg s PDK). Nesmie chýbať ani povinné očarujúce kolo na okruhu Nürburgring s hodnotou 6:55,2 minúty, záznam z jazdy si môžete pozrieť na priloženom videu. Vďaka tomu, že na vývoji spolupracovala aj divízia Motorsport sa do sériovo vyrábaného modelu dostali aj prvky ako predná náprava s dvojitými lichobežníkovými ramenami a premyslená aerodynamika so zadným krídlom zaveseným zhora (tomuto riešeniu sa hovorí aj labutí krk) a výrazným difúzorom. **Ak vás Porsche 911 GT3 zaujalo natoľko, že by ste o neho prejavili záujem, tak si dobre skontrolujte všetky vrecká.** Potrebovať budete niečo viac ako 150 000 eur. ### Highlight clip ### On-board clip na Nürburgringu




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!




Inzercia

Inzercia