Prídeme o okrídlený šíp? Škoda prehovorila o novom logu, ktoré sa objavilo na internete!
V poslednom období zmenilo svoju vizuálnu identitu hneď niekoľko značiek. Spomeňte si napríklad na Volkswagen, Daciu alebo Kiu, ktorá prišla len pred niekoľkými týždňami s úplne novým logom. Veľkú diskusiu však vyvolal obrázok na internete, ktorý **naznačoval radikálnu zmenu loga automobilky Škoda.** Súčasné logo automobilka používa od roku 2011, keď došlo k predstaveniu konceptu Vision D… Prečítať celé
Vydané Text: Peter Orosz
Napriek tomuto vyhláseniu sa o pripravovanej zmene identity hovorí už niekoľko rokov. **Otázne však je, či si Škoda v budúcnosti naďalej zachová svoj legendárny okrídlený šíp, ktorý je neodmysliteľnou súčasťou značky už od roku 1925.** Ten vznikol po zlúčení s automobilkou L&K a za autora nápadu je považovaný Tomáš Maglica – vtedajší obchodný riaditeľ Škody Plzeň. Inšpiráciou bol obrázok hlavy indiána s čelenkou, ktorý vraj zdobil kancelária vedenie plzenského podniku. Presné vysvetlenie okolností vzniku slávneho loga a identita autora však zostávajú dodnes záhadou.
Aký na to máte názor vy? Potrebuje Škoda nové logo alebo by si mala nechať to súčasné?
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Inzercia