Kia predstavila svoje nové logo! Sledujte video z predstavenia dronmi a ohňostrojmi
Prezentácia nového loga pomocou dronov a ohňostrojov je demonštráciou toho, že automobilový priemysel nestráca na atraktivite ani v čase, keď sa všetky autosalóny a technologické veľtrhy zrušili pre pandémiu ochorenia Covid-19. Dnešná akcia od Kie prišla v čase, keď sa mal v Las Vegas konať legendárny veľtrh CES.
Vydané Text: Erik Stríž
Celé znenie tlačovej správy:
### Kia predstavuje nové logo a slogan, aby stimulovala svoju odvážnu transformáciu
* Kia predstavuje nové logo ako aj slogan a zároveň ohlasuje budúcu transformáciu značky
* Nové logo sa skladá z prvkov „symetrie, rytmu a stúpania“, ktoré stelesňujú dôveru a odhodlanie spoločnosti Kia voči zákazníkom.
* Nový slogan značky znie: „Movement that inspires“ („Pohyb, ktorý inšpiruje“)
* Nová stratégia značky bude predstavená 15. januára
Kia predstavila nové korporátne logo a slogan globálnej značky, ktoré predznamenávajú odvážnu transformáciu automobilky a jej úplne nové smerovanie. Nové logo predstavuje ambíciu spoločnosti Kia vybudovať vedúcu pozíciu v odvetí, vylepšením takmer všetkých aspektov jej podnikania.
Logo je symbolom nového významu a hodnôt značky Kia, ktoré sľubuje zákazníkom prostredníctvom budúcich produktov a služieb. Spoločnosť Kia uzatvára svoj prísľub novým logom, ktoré pripomína rukou písaný podpis. Rytmicky neprerušovaná línia loga vyjadruje odhodlanie spoločnosti Kia prinášať okamihy inšpirácie, zatiaľ čo jej symetria demonštruje dôveru. Rastúce krivky loga stelesňujú rastúce ambície spoločnosti Kia.
„Nové logo Kia predstavuje záväzok spoločnosti stať sa ikonou zmeny a inovácie,“ uviedol Ho Sung Song, prezident a výkonný riaditeľ Kia. „Automobilový priemysel zažíva obdobie rýchlej transformácie a Kia sa týmto zmenám proaktívne venuje a prispôsobuje. Naše nové logo predstavuje našu túžbu inšpirovať zákazníkov pri vývoji ich mobilných potrieb a našim zamestnancom čeliť výzvam, ktorým čelíme v rýchlo sa meniacom priemysle.“
Nové logo bolo predstavené počas pyrotechnickej show na oblohe nad kórejským mestom Incheon. Na podujatí bolo 303 pyrodrónov, ktoré odpálili stovky ohňostrojov na synchronizovanom umeleckom vystúpení, čím oslávili nový začiatok značky Kia. Týmto sa Kia postarala o nový Guinnessov svetový rekord v kategórii „Najviac bezpilotných vzdušných prostriedkov (UAV), ktoré súčasne spúšťajú zábavnú pyrotechniku“. Oslnivú show môžete vidieť na kanáli Kia YouTube: https://youtu.be/s61_IsjqLzc
Nová stratégia značky bude predstavená 15. januára
Okrem úplne nového loga Kia odhalila aj svoj nový slogan „Movement that inspires“ („Pohyb, ktorý inšpiruje“). Podrobnosti o novej stratégii, vrátane filozofie značky, ako aj jej aplikácia v budúcom produktovom portfóliu, budú zdieľané prostredníctvom digitálneho podujatia „New Kia Brand Showcase“ („Nová prehliadka značky Kia“), ktoré sa uskutoční 15. januára. Rovnako aj túto udalosť bude možné sledovať na kanáli Kia Global YouTube.
Predstavenie nového loga nadväzuje na ohlásenie dlhodobej obchodnej stratégie spoločnosti Kia „Plan S“ z roku 2020. V rámci Plánu S má Kia okrem iných cieľov ambíciu zaujať vedúce postavenie na globálnom automobilovom trhu. Zameriava sa na popularizáciu elektrických vozidiel a zavedenie širokej škály služieb mobility prispôsobených potrebám a vkusu jednotlivcov a miestnych trhov.
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia