Rolls-Royce už nebude ako predtým, mení logo aj vizuálnu identitu, aby sa priblížil mladým
Ikonická automobilová značka Rolls-Royce sa mení, aby zaujala mladých zákazníkov. S novým logom prichádza aj nový vzor písma.
Vydané Text: Erik Stríž
Jediné, čo sa nemení, je monogram so štylizovanými prekrývajúcimi sa písmenami RR. Automobilka ponechala pôvodný vzhľad pre jeho mimoriadnu historickú hodnotu.
O realizáciu modernizácie vizuálnej identity sa postarala dizajnérska firma Pentagram, ktorá má svoje pobočky v Londýne, San Franciscu, New Yorku, Berlíne a Austine. Nie je zverejnená informácia, koľko táto služba stála, ale ak má byť redizajn poctivý, hovoríme o stovkách tisícoch až miliónoch britských libier. Náklady na prechod k novému dizajnu bude pritom ešte drahší, pretože obsahuje aj tlač nových papierových dokumentov, vizitiek, zmeny vo vybavení showroomov a mnoho ďalšieho, o čom zvyčajne ani nemáme potuchy, že existuje.
Formálne nový vizuál nadobudne platnosť 1. septembra 2020 a v automobile sa prvýkrát objaví v novom Rolls-Royce Ghost s modelovým rokom 2021. Dovtedy bude značka nové grafiky využívať pri marketingových aktivitách a všeobecne v online a offline komunikácii.
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia