Skutočnosť, že kvalita automobilov Tesla nie vždy zodpovedá jej veľkému egu, je pomerne známa. Automobilka sa však s týmto faktom vysporiadala skutočne neštandardne.
Ako informuje portál Inside EVs automobilka používala v Nórsku veľmi nekalý spôsob pri predaji jazdených automobilov. Rozhodla sa totiž, že pri modeloch, ktoré od zákazníkov odkúpila, zamlčí ich servisnú históriu. Isto tušíte, že veru nebola hodná premianta triedy, skôr naopak. Portál čerpal zo skúseností niekoľkých majiteľov automobilov Tesla. Jednalo sa o vozidlá, ktoré mali technické nedostatky. Pri otázke potenciálneho kupujúceho na servisnú históriu ju zástupcovia firmy odmietli zverejniť a odvolávali sa na pravidlá GDRP. Toto by sme s prižmúrením obidvoch očí mohli zobrať, ak by sa nejednalo o klamanie zákazníka.
### Ako je totiž všeobecné známe, servisná história jazdeného vozidla má zásadný vplyv na jeho cenu!
Ak ju predávajúci zamlčí, alebo nebodaj pozmení, privádza kupujúceho do omylu. Ak by totiž problematickú servisnú históriu kupujúcemu priznal, musel by zľaviť z ceny. Dodajme, že problematická história auta má vplyv nielen na cenu, ale aj na jeho plnú funkčnosť a bezpečnosť. A čím je auto modernejšie a lepšie vybavené, tým je toto riziko väčšie. Po tom, čo predajcu na problém portál upozornil, auto z ponuky stiahol.
Zostáva nám veriť, že sa podobné praktiky stanú iba jednorazovým prešľapom príliš aktívneho predajcu. O podobné renomé totiž žiadna automobilka a Tesla ako technologický líder už vôbec nie, určite nestojí.