Modernizácia najúspešnejšieho európskeho SUV: nový VW Tiguan po facelifte
Wolfsburg, Volkswagen Tiguan je najúspešnejším SUV v Európe a jedným z najpredávanejších modelov tejto kategórie na svete. Doteraz z neho Volkswagen vyrobil vyše 6 miliónov exemplárov. V roku 2019 bol s približne 911.000 exemplármi opäť najžiadanejším modelom značky aj celého koncernu Volkswagen. Teraz prichádza hĺbková modernizácia bestsellera.
Vydané Text: Erik Stríž

### Kompletne nová predná časť karosérie Vizuálne sa modernizovaný Tiguan dá rozoznať najmä podľa novej prednej časti karosérie. Kapota motora je vyššia, nová maska chladiča s LED svetlometmi je širšia. V strede masky dominuje nové logo VW. Na dverách batožinového priestoru je pod novým logom v strede nápis „Tiguan“.





Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk