Týmto autom chce Mitsubishi zaujať Slovákov! Nemá inú možnosť
Japonská automobilka Mitsubishi sa v posledných rokoch preorientovala na predaj veľkých SUV modelov, ktoré napriek značnému úspechu v Európe zápasia s vysokými emisiami CO2. **Po prstoch výrobcom klepla najmä Európska únia.** Ekológovia totiž tlačia na znižovanie priemeru vypúšťaných emisií pri jednotlivých značkách pod hrozbou extrémnych finančných pokút a výrobca sa túto neľahkú situáciu snaží zmierniť aj vďaka malému… Prečítať celé
Vydané Text: Peter Orosz
Slováka môže „očariť“ v prvom rade cenou pod 9 000 eur. **Základná výbava však neobsahuje ani klimatizáciu, výškové nastavovanie sedadiel či rádio.** Niektoré z elementárnych výbavových prvkov nájdete až vo vyšších stupňoch s cenovkou nad hranicou 10 000 eur.
Pozitívne hodnotíme nadpriemerný vnútorný priestor v rámci kategórie či prítomnosť jednoduchej techniky atmosférických motorov. Tie by mali potešiť nízkou spotrebou a spoľahlivosťou najmä tých, ktorí sa boja malých trojvalcových trubomotorov. Záujemcov žijúcich v meste môže zaujať aj prítomnosť pohodlného variátora CVT, **Space Star tak patrí k najlacnejším autám na trhu so samočinnou prevodovkou.**
**VIDEOTEST TOYOTA COROLLA**
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!