Audi kvôli koronavírusu upravilo logo, využilo zmenené logo olympijských hier
Presne vieme, kde Audi vzalo nápad na upravené logo.
Vydané Text: Erik Stríž
Automobilka takýmto spôsobom upozorňuje na našu aktuálnu povinnosť udržiavať od seba primeraný odstup, aby sa zamedzilo šíreniu koronavírusu COVID-19. Práve zachovávanie fyzického odstupu sa považuje za jeden z kľúčových bodov v zastavení pandémie. Koronavírus sa prenáša kvapôčkovou infekciou vzduchom a pri fyzickom kontakte.
Podobný marketingový koncept využila aj automobilka Volkswagen, ktorá svoje nedávno publikované nové logo graficky vyhotovila do podoby, v ktorej sú písmená V a W v kruhu od seba nápadne oddelené.
Je to nepochybne zaujímavý koncept a veľmi šikovné využitie aktuálnej situácie na podporu vlastného PR. Schvaľujeme ho, pretože ľuďom pripomína ich spoločenskú povinnosť.
Pred časom sme ale na sociálnych sieťach videli vtipnú ilustráciu loga nadchádzajúcich olympijských hier. Tie mali namiesto prekrývajúcich sa piatich kruhov nové logo vyhotovené z piatich samostatných a tiež nápadne oddelných kruhov. Audi teda možno nie je prvá firma, ktorá tento dizajnérsky koncept využila, no spravila ho dobre.
Logo olympijských hier 2020 upravené v reakcii na pandémiu koronavírusu COVID-19. Autor: Jure Tovrljan
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Inzercia