Interiér modelu Hyundai i20 spája klasiku s modernou.

Namaškrtení dizajnom karosérie a technickými informáciami čakali fanúšikovia na poslednú neznámu – dizajn interiéru. Opona spadla. Ako sa vám páči?
Vydané  Text: 
Čo do charakteru automobilka neprekvapila. Opäť cítiť, že ergonómovia a dizajnéri spolu nebojujú, ale spolupracujú. Základný koncept rozmiestnenia informatívnych a ovládacích prvkov teda zostal v podstate zachovaný. Klimatizácia má mechanický ovládací panel, multimediálny systém je ovládaný kombinovane. Na obrázku je samozrejme TOP verzia, nižšie výbavy dva displeje s uhlopriečkou 10,25 palca asi mať nebudú. Vzhľad a grafika digitálneho prístrojového panelu sa bude vedieť prispôsobiť zvolenému režimu jazdy, čo fanúšikov moderných technológií isto poteší. Prvá fotka pracoviska vodiča odhaľuje ešte niekoľko zaujímavostí. Vodiča poteší štartovanie tlačidlom, špičkové ozvučenie BOSE, bezdrôtové nabíjanie mobilného telefónu, ako aj slušná konektorový výbava. Celkom zaujímavý tvar dostal aj štvorramenný vyhrievaný volant.
**Technológie** Nový Hyundai i20 dostane prvky, ktoré sú v tomto segmente trhu novinkou. Napríklad automat spolupracujúci s navigáciou, inteligentný tempomat reagujúci na dopravné značky obmedzujúce povolenú rýchlosť, aktívne vodenie v jazdných pruhoch, parkovací asistent, alebo stráženie priestoru v mŕtvych uhloch spätných zrkadiel, stráženie priestoru za vozidlom, automatické prepínanie reflektorov, poloautomatický parkovací asistent… Systém aktívneho brzdenia dokáže reagovať aj chodcov a cyklistov.
**Klasika zostáva** Pod kapotou budú na výber dve výkonové verzie motora 1,0 T-GDi 48V (74 kW/100 k, 172 Nm a 88 kW/120 k, 200 Nm), pričom obidve budú k dispozícii so šesťstupňovou manuálnou aj sedemstupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou 7DCT. Nová technika má podľa automobilky znížiť spotrebu a emisie o tri až štyri percentá. Pre úplnosť ešte dodajme, že novinka bude aj naďalej k dispozícii s osvedčený benzínovým štvorvalcom 1,2 MPi (62 kW/84 k, 118 Nm) a štandardnou verziou motora 1,0 T-GDi (74 kW/100 k, 172 Nm ). Je to všetko, alebo má Hyundai v rukáve pripravené ešte nejaké poriadne ostré a emotívnejšie eso?







Inzercia

Inzercia