Interiér modelu Hyundai i20 spája klasiku s modernou.
Namaškrtení dizajnom karosérie a technickými informáciami čakali fanúšikovia na poslednú neznámu – dizajn interiéru. Opona spadla. Ako sa vám páči?
Vydané Text: Peter Lacena
**Technológie**
Nový Hyundai i20 dostane prvky, ktoré sú v tomto segmente trhu novinkou. Napríklad automat spolupracujúci s navigáciou, inteligentný tempomat reagujúci na dopravné značky obmedzujúce povolenú rýchlosť, aktívne vodenie v jazdných pruhoch, parkovací asistent, alebo stráženie priestoru v mŕtvych uhloch spätných zrkadiel, stráženie priestoru za vozidlom, automatické prepínanie reflektorov, poloautomatický parkovací asistent… Systém aktívneho brzdenia dokáže reagovať aj chodcov a cyklistov.
**Klasika zostáva**
Pod kapotou budú na výber dve výkonové verzie motora 1,0 T-GDi 48V (74 kW/100 k, 172 Nm a 88 kW/120 k, 200 Nm), pričom obidve budú k dispozícii so šesťstupňovou manuálnou aj sedemstupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou 7DCT. Nová technika má podľa automobilky znížiť spotrebu a emisie o tri až štyri percentá. Pre úplnosť ešte dodajme, že novinka bude aj naďalej k dispozícii s osvedčený benzínovým štvorvalcom 1,2 MPi (62 kW/84 k, 118 Nm) a štandardnou verziou motora 1,0 T-GDi (74 kW/100 k, 172 Nm ). Je to všetko, alebo má Hyundai v rukáve pripravené ešte nejaké poriadne ostré a emotívnejšie eso?