Na Slovensku otvorili nový úsek diaľnice. Po pár dňoch sa vodiči začali sťažovať na hrboly a prepadliny, ktoré údajne narúšajú stabilitu auta.

**Len pred niekoľkými týždňami slávnostne otvorili nový diaľničný úsek o dĺžke 15,4 kilometra, ktorý pri Košiciach spája Budimír s Bidovcami.** Cesta by mala výrazne znížiť dopravné zaťaženie na existujúcej ceste prvej triedy. Vydýchnu si predovšetkým obce, ktoré križovala cesta I/20. Pravdepodobnosť dopravných nehôd s tragickými následkami sa otvorením novej diaľnice výrazne zníži a zároveň sa na tento úsek… Prečítať celé
Vydané  Text: 
**Len pred niekoľkými týždňami slávnostne otvorili nový diaľničný úsek o dĺžke 15,4 kilometra, ktorý pri Košiciach spája Budimír s Bidovcami.** Cesta by mala výrazne znížiť dopravné zaťaženie na existujúcej ceste prvej triedy. Vydýchnu si predovšetkým obce, ktoré križovala cesta I/20. Pravdepodobnosť dopravných nehôd s tragickými následkami sa otvorením novej diaľnice výrazne zníži a zároveň sa na tento úsek napojí nový juhovýchodný obchvat Košíc, rýchlostná cesta R2 Košice, Šaca – Košické Oľšany (14,3 km). Pre túto stavbu aktuálne hľadá Národná diaľničná spoločnosť zhotoviteľa, pričom podpis zmluvy predpokladajú v prvom polroku 2020. Radosť z nového úseku však netrvala dlho a vodiči začali kritizovať kvalitu povrchu cesty, na ktorej sa údajne nachádzajú výrazné hrboly alebo prepadliny. **Ministerstvo aj diaľničná spoločnosť pre portál sme.sk uviedli, že ide o nový bezpečnostný prvok zlepšujúci odvod dažďovej vody.** Tieto nerovnosti sa zároveň nachádzajú pred diaľničným oblúkom, v rámci ktorého sa povrch vozovky jemne naklápa.
Diskusia zo strany vodičov sa však týmto vyjadrením neskončila. Vodiči v komentároch pod článkom na stránke sme.sk argumentujú, že s ničím podobným sa nestretli ani v zahraničí a podľa nich ide o výhovorku zo strany Národnej diaľničnej spoločnosti. **„Diaľnica je nekvalitná a dovolím si tvrdiť aj nebezpečná. S autom „cuklo“ pri nepriaznivom počasí riziko smyku sa zvyšuje,“ napísal jeden z diskutujúcich.** Na spomínaný úsek sme sa vybrali aj my a kritizované nerovnosti na vozovke sú pri prejazde daným úsekom citeľné a ľahko identifikovateľné. **To, či boli plánovanou súčasťou projektu alebo ide len o nezvládnuté napojenie na ďalší stavebný úsek, však posúdiť z miesta vodiča nedokážeme.** Všimli ste si tieto nerovnosti na novej diaľnici pri Košiciach aj vy? Napíšte nám do komentárov, čo si o tom myslíte! –KONIEC ČLÁNKU–

Videotest Renault Clio




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!




Inzercia

Inzercia