Homologizačné predpisy nepustia a tak Porsche posiela na cesty chuťovku určenú pre skutočných majstrov volantu. Verzia 911 GT3 RS vychádza z verzie 911 GT3 predstavenej na jar. S ňou zdieľa aj šesťvalcový boxer 3.8, ktorý je však oproti štandardnému GT3 silnejší o 15 koní. Charakteristika motora je vyladená na vysoké otáčky, do ktorých sa agregát rúti s neskutočnou radosťou. Porsche pritom tvrdí, že s GT3 RS sa dá jazdiť aj každý deň do práce. Agregát je uchytený na dynamických úchytoch, ktorých tuhosť sa mení podľa štýlu jazdy, čo znamená lepšiu interakciu jednotlivých komponentov. Šesťstupňová manuálna prevodovka je pripravená na časté radenie. V porovnaní so štandardným GT3 je jej odstupňovanie o čosi kratšie. Podvozok dostal špeciálne naladený systém PASM, o stabilitu sa postará väčší rozchod kolies vpredu aj vzadu. To si na karosérii vyžiadalo širšie blatníky. Podbehy ukrývajú pneumatiky 245/35 ZR 19 vpredu a 325/30 ZR 19 vzadu. Auto ako celok je výrazne odľahčené, za príplatok sa dá štandardná batéria vymeniť za lítium-iónovú, ktorá ušetrí ďalších 10 kilogramov. Zvonka GT3 RS spoznáte podľa agresívnejšieho športového vzhľadu s nízkym podvozkom, obrovským karbónovým zadným krídlom uchyteným na hliníkových podperách a charakteristickými koncovkami titánového výfuku. Záujemcovia si môžu pripraviť minimálne 122 400 eur (bez miestnych daní), predaj sa začne začiatkom roka 2010.