VIDEO: Stojí najdrahší Duster za to? Pozreli sme sa na výbavu Techroad

Najdrahší Duster ponúka mnoho prvkov, ktoré vám niektorí francúzski konkurenti nedajú ani za príplatok.
Vydané  Text: 
Dacia spravila šikovný ťah: tým, čo sa chcú pochváliť, že na svojom Dusteri nešetrili, umožnila dať to svetu najavo. **Nad svoju najvyššiu výbavu Prestige tak postavila ešte jednu, Techroad.** Je dostupná pre všetky motorizácie a varianty pohonu. **Stojí o 200 Eur viac a za tieto peniaze dostanete špecifické na čierno lakované spätné zrkadlá s červeným pruhom, červené pukličky kolies a červené aplikácie v interiéri vrátane nového čalúnenia sedadiel, ktoré je veľmi podarené.** Predovšetkým však dostanete odlišovacie znamenie, že váš Duster je v najvyššej výbave. Keďže mnohí si ho kupujú ako lifestylové auto a preto, že sa im skrátka páči, je to šikovný ťah. Nie všetky Dustery sú pre majiteľov z núdze cnosť a práve pre tých je výbava Techroad. My sme Duster Techroad dostali na test s naftovým motorom 1.5 Blue dCi s výkonom 85 kW (115 k) a s pohonom 4×4.

Testovali sme najdrahšiu Daciu! Je takto vybavený Duster stále rozumnou voľbou?

Najdrahší Duster ponúka mnoho prvkov, ktoré vám niektorí francúzski konkurenti nedajú ani za príplatok. Jeho kvalita stúpla citeľne nahor a aj tak neprekonal cenovku 20 tisíc eur.




Vždy som túžil pracovať s autami a tento sen sa mi splnil v tej najdokonalejšej podobe. A nevyužil som ho len na to, aby som sa mohol voziť po meste. Chcel som autám rozumieť a vedieť ich čo najlepšie ovládať. Tak som si ako prvé auto kúpil staré BMW 328i. Po rokoch úprav (auta aj šoféra 🙂 ) som s ním na Slovakia Ringu už naháňal oveľa novšie a silnejšie autá. Vždy ma fascinovala jazda na hrane a tak na okruhu trávim čo najviac času. Či už pre zábavu, alebo občas ako inštruktor. Autá nehodnotím len podľa infotainmentu a objemu kufra, ale najmä podľa charakteru, techniky a jazdných vlastností. Obľúbené autá? Toyota GT86, Mazda MX-5, BMW M3 a Porsche 911 GT3.




Inzercia

Inzercia