Španielsko-nemecký SEAT Tarraco vo verzii FR PHEV
SEAT Tarraco sa koncom minulého mesiaca dočkal novej verzie FR a motorizácie s hybridným pohonom. Dá sa nabíjať z obyčajnej elektrickej zásuvky a len samotný elektrický motor má maximálny výkon až 85 kW (114 koní).
Vydané Text: Erik Stríž
Na výlučne elektrický pohon prejde údajne až 50 kilometrov, čo dnes považujeme za štandard pre plug-in hybridy. V praxi je možné vďaka tomuto elektrickému dojazdu dosahovať produkciu emisií oxidu uhličitého iba 50 gramov na kilometer, čo je na takéto vozidlo nevídaný údaj. Spotrebu paliva výrobca vo svojej tlačovej správe neuviedol.
Maximálna rýchlosť vozidla je 217 km/h a akcelerácia z nuly na 100 km/h prebehne už za 7,4 sekundy.
Plug-in hybridný SEAT Tarraco sa bude predávať vo verzii FR. Na Slovensku si dnes ako najvyššiu výbavu môžete zadovážiť Excellence, FR ale nebude ani tak stupňom výbavy, ako skôr edíciou.
Tieto vozidlá dostanú špecifické 19-palcové disky kolies so špecifickým dizajnom FR, karosársky lak Fura Grey, ozdobné prvky s logami FR, upravený dizajn spodnej časti prednej masky, dekoratívne koncovky výfukov, športové sedadlá s výrazným bočným vedením a čierno-šedý interiér. Za príplatok sa auto postaví aj na dvadsaťpalcové disky.
Digitálna prístrojovka je už v základnej výbave Tarraca, takisto Full LED svetlomety, v prípade edície FR dostane zákazník aj 9,2-palcový displej infotainmentu.
SEAT Tarraco FR PHEV sa začne predávať začiatkom budúceho roka.
Eco, Ecomoto, Hybrid, Novy Model, Plug-In Hybrid, Seat, Seat Tarraco, Seat Tarraco Fr, Seat Tarraco Phev, Suv
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Inzercia