Automobilka Hyundai ešte pred výstavnou premiérou na septembrovom medzinárodnom autosalóne vo Frankfurte zverejnila fotografie a prvé informácie novej generácie modelu i10. V porovnaní so svojím predchodcom má úplne nová i10-tka vylepšené proporcie: má zníženú strechu o 20 mm a karosériu širšiu rovnako o 20 mm. Vozidlo môže byť navyše vybavené novo navrhnutými voliteľnými 16-palcovými zliatinovými diskami kolies. **Široká... Prečítať celé
Druhou predstavenou zaujímavosťou je koncepčný elektromobil Hyundai 45 EV, ktorý vzbudil mimoriadnu pozornosť návštevníkov autosalónu. Nie je sa čomu čudovať, veď tento nezvyčajný kúsok vytŕča z radu autodizajnov. Dizajn je tak trocha retro a tak trocha sci-fi, správne namixovaný, aby nevyzeral komicky. Posuvné dvere sú nepochybne pútavým doplnkom, rovnako aj minimalistický interiér, ale nás najviac zaujal iný, nie práve nepodstatný, detail.
Koncept 45 EV je nositeľom nového loga značky Hyundai. Alebo ak nie úplne nového, tak aspoň zásadne modernizovaného. Toto logo vychádza z toho, ktoré sa používa dnes, interpretuje ho však v dizajnovom smere „flat“ a celý jeho vizuál premieta do negatívu. Do kapoty je toto logo akoby vygravírované, takže z neho vôbec nevstupuje – práve naopak, je zapustené.
[GALLERY id=30196]
Na zadnej strane konceptu potom nie je štylizované písmeno H v ovále vôbec – nahradil ho plnohodnotný nápis HYUNDAI na LED obrazovke tvorenej viditeľne oddelenými svietiacimi bodmi, ktoré dokopy tvoria platformu pre zobrazenie zadných svetiel, smerových a výstražných svetiel, ale aj akejkoľvek inej grafiky, ktorá by mohla byť potrebná k prevádzke vozidla.