Pozrite sa pod kapotu hybridného Superbu: Kam sa stratilo logo Škody či VW?
Superb iV je hybridná verzia populárneho liftbacku od značky Škoda. Mali sme ju možnosť vidieť aj na autosalóne vo Frankfurte, kde sa postarala o veľmi slušnú pozornosť návštevníkov. Nie je sa čomu čudovať, veď Superb je nielen vizuálne atraktívne vozidlo, najmä po aktuálnom facelifte, ale aj predmetom záujmu širokého spektra zákazníkov. Po facelifte sa nový Superb vôbec… Prečítať celé
Vydané Text: Rudo Banecký
Vo fotogalérii si môžete pozrieť detaily, vrátane toho, čo nájdete pod prednou kapotou. Zaujímavosťou je, že na spaľovacom agregáte už nenájdete tradičné logo Škody, pod ktorým je za bežných okolností skryté logo koncernu Volkswagen.
Logo tu dokonca nie je žiadne, čo nás celkom prekvapilo.
### Dojazd, výkon a batérie
Plug-in hybrid Škoda Superb iV je vybavený benzínovým motorom a doplnkovým elektrickým pohonom prevzatým z Volkswagenu Passat GTE. Jedná sa o benzínový motor s max. výkonom 115 kW (156 k) a elektrický motor s max. výkonom 160 kW (218 k). Maximálny krútiaci moment pohonného systému je dovedna 400 Nm. Lithium-iontový akumulátor je uložený v podlahe pred zadnou nápravou a má kapacitu 13 kWh. Umožňuje čisto elektrický dojazd až 55 kilometrov, to platí podľa metodiky WLTP, čím je Superb iV totožný s hybridným Passatom GTE.
Celkový dojazd hybridného Superbu je pôsobivých 850 kilometrov.
Ako hybrid má Superb batožinový priestor s objemom 485 litrov v prípade liftbacku, v kombi je to 510 litrov. Ostatné verzie vozidla bez elektrifikovaného pohonu majú kufor väčší o 140 a 150 litrov. Rovnako ako aj doteraz, Superb sa bude dať zakúpiť v úrovniach výbavy Ambition, Style, Laurin & Klement a Sportline.
Vyrábať sa začne v závode v Kvasinkách koncom tohto roku a do predaja príde začiatkom budúceho roka.
Inzercia