Nie, Volkswagen nemení logo. Prečo ale potom používa jeho dve verzie?
Nové logo Volkswagenu malo byť návratom k minulosti, lenže v skutočnosti je to celé inak.
Vydané Text: Erik Stríž
Okrem svietiaceho loga ale môžeme očakávať aj jeho pestré farebné variácie, ako pre magazín [cardekho](https://www.cardekho.com/india-car-news/volkswagen-vento-facelift-launched-24267.htm) povedal Jochen Sengpiehl, popredný predstaviteľ Volkswagenu.
### Nový Volkswagen
Nový koncept značky by mal priniesť silu, sviežosť a pozitívne emócie, doplnené atraktívnym dizajnom.
Podľa člena Brand Board Managementu, ktorý je zodpovedný za predaj, marketing a after sale, Jürgena Stackmanna, je omladenie vizáže značky logickým dôsledkom celkového preorientovania sa značky a zmeny jej stratégie.
Túto stratégiu spoločnosť prezentovala už na jeseň v roku 2015 a odhalenie nového preferovaného loga, ktoré by sa malo uskutočniť 12. septembra 2019 na Medzinárodnej automobilovej výstave IAA vo Frankfurte nad Mohanom, by malo byť jej začiatkom.
Jednoduchšie logo bude tiež odhalené na výškovej budove jednej z firemných centrál vo Wolfsburgu.
Očakávame však, že konvenčné modely Volkswagenu, od Pola po Touareg, budú niesť tradičné 3D logo s kovovým povrchom.
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk