Organizácia Ledorga sa už od roku 2005 zameriava na tvorbu populárnej ankety European Gay Car of the Year, ktorej hlavným cieľom je preskúmať automobilový vkus a preferencie hlasujúcich s opačnou orientáciou. **Na rozdiel od iných motoristických podujatí, v tomto prípade za auto nehlasuje odborná porota ani motoristickí novinári, ale členovia organizácie.** Súťaž je navyše otvorená, takže hlasovať… Prečítať celé
Organizácia Ledorga sa už od roku 2005 zameriava na tvorbu populárnej ankety European Gay Car of the Year, ktorej hlavným cieľom je preskúmať automobilový vkus a preferencie hlasujúcich s opačnou orientáciou. **Na rozdiel od iných motoristických podujatí, v tomto prípade za auto nehlasuje odborná porota ani motoristickí novinári, ale členovia organizácie.**
Súťaž je navyše otvorená, takže hlasovať sa môže za akýkoľvek druh auta. Jedinou podmienkou je, aby išlo o novinku prestavenú medzi 1. januárom a 31. decembrom. Samotné hlasovanie potom prebieha v nasledujúcom roku. **Dôležité tiež je, aby každé nominované auto bolo predávané v Európe, keďže ide o anketu zameranú na starý kontinent.**
Keď sa pozrieme na históriu všetkých víťazov tejto ankety, veľkú prevahu majú najmä štýlové vozidlá ako Fiat 500 či Alfa Romeo MiTo. Populárne sú však aj športové modely. V roku 2013 triumfovalo Mini Roadster, o tri roky neskôr si vybrali Mazdu MX-5 a Fiat 124 Spider. **Úspešne dopadli aj Peugeot RCZ a Ford Mustang.** Minuloročným víťazom sa po prvýkrát stal automobil značky Mercedes-Benz. Išlo o luxusné kupé Triedy E.
**Homosexuáli si tento rok dali na výbere záležať a rozhodli sa pre Alpine A110.** Ide o prvý model znovuzrodenej francúzskej značky, ktorú má pod palcom Renault. Alpine A110 dnes konkuruje Porsche 718 Cayman a podľa posledných správ sa teší mimoriadnej obľube.
**–KONIEC ČLÁNKU–**
VIDEO: Porovnali sme BMW X7 M50d s Daciou Lodgy!
AUTOVINY.SK » Aktuality » Homosexuáli hlasovali za vlastné Auto roka! Tieto autá sa gejom páčia najviac:
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!