Homosexuáli hlasovali za vlastné Auto roka! Tieto autá sa gejom páčia najviac:

Organizácia Ledorga sa už od roku 2005 zameriava na tvorbu populárnej ankety European Gay Car of the Year, ktorej hlavným cieľom je preskúmať automobilový vkus a preferencie hlasujúcich s opačnou orientáciou. **Na rozdiel od iných motoristických podujatí, v tomto prípade za auto nehlasuje odborná porota ani motoristickí novinári, ale členovia organizácie.** Súťaž je navyše otvorená, takže hlasovať… Prečítať celé
Vydané  Text: 
Organizácia Ledorga sa už od roku 2005 zameriava na tvorbu populárnej ankety European Gay Car of the Year, ktorej hlavným cieľom je preskúmať automobilový vkus a preferencie hlasujúcich s opačnou orientáciou. **Na rozdiel od iných motoristických podujatí, v tomto prípade za auto nehlasuje odborná porota ani motoristickí novinári, ale členovia organizácie.** Súťaž je navyše otvorená, takže hlasovať sa môže za akýkoľvek druh auta. Jedinou podmienkou je, aby išlo o novinku prestavenú medzi 1. januárom a 31. decembrom. Samotné hlasovanie potom prebieha v nasledujúcom roku. **Dôležité tiež je, aby každé nominované auto bolo predávané v Európe, keďže ide o anketu zameranú na starý kontinent.** Keď sa pozrieme na históriu všetkých víťazov tejto ankety, veľkú prevahu majú najmä štýlové vozidlá ako Fiat 500 či Alfa Romeo MiTo. Populárne sú však aj športové modely. V roku 2013 triumfovalo Mini Roadster, o tri roky neskôr si vybrali Mazdu MX-5 a Fiat 124 Spider. **Úspešne dopadli aj Peugeot RCZ a Ford Mustang.** Minuloročným víťazom sa po prvýkrát stal automobil značky Mercedes-Benz. Išlo o luxusné kupé Triedy E. **Homosexuáli si tento rok dali na výbere záležať a rozhodli sa pre Alpine A110.** Ide o prvý model znovuzrodenej francúzskej značky, ktorú má pod palcom Renault. Alpine A110 dnes konkuruje Porsche 718 Cayman a podľa posledných správ sa teší mimoriadnej obľube. **–KONIEC ČLÁNKU–**

VIDEO: Porovnali sme BMW X7 M50d s Daciou Lodgy!




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!