Pomenovania podľa zákrut a roviniek francúzskeho okruhu La Sarthe pri Le Mans, na ktorom sa jazdí slávna 24-hodinovka, sú pre britského výrobcu tradičné. Nová luxusná limuzína však nie je prvým Mulsanne v histórii. Model s týmto označením sa vyrábal už v osemdesiatych rokoch ako výkonnejšia alternatíva k limuzíne Eight. Odvtedy ho vystriedali hneď dva modely.
Nové Mulsanne znamená definitívny rozchod so značkou Rolls-Royce, ešte jeho predchodca Arnage používal spoločnú podvozkovú platformu s britskou teraz už konkurenciou. Čerstvo odhalený model má byť ikonou britského automobilového priemyslu, Bentley sa hrdí, že auto bolo navrhnuté a bude sa vyrábať len britskými rukami. Pod nemeckým vedením.
Dizajn novinky kombinuje športový imidž a eleganciu. Znalcom značky neuniknú niektoré retro prvky, bez ktorých to dnes už nejde. Technické podrobnosti Bentley zatiaľ nezverejnilo. Podľa dostupných zákulisných informácii ho poháňa dôkladne prepracovaný osemvalec 6.75 s dvojicou turbodúchadiel. Jeho výkon by sa mal pohybovať okolo 550 koní pričom v súlade s ekologickou stratégiou značky by mu mal chutiť aj etanol. Poháňať by mal všetky štyri kolesá. Zvedaví sme na riešenie automatickej prevodovky, ktorá bude musieť vydržať nápor 1 000 Nm.