Na Slovensku menej známa značka českého výrobcu piva, ktorá bola založená v roku 2008, sa okrem výroby piva venuje aj spoločenským témam. Pred piatimi rokmi spustila projekt s názvom “Podľa seba”, v rámci ktorého podporuje mladých a kreatívnych ľudí, ako napríklad našu snowboardistku Bašu Števulovú alebo kapelu Billy Barman.
Svoje zastúpenie na Slovensku má v hlavnom meste, na ktoré zamerala aj svoj najnovší projekt, ktorým chce ukázať, že jej záleží aj na meste, v ktorom pôsobí. Kampaň “**Svojou cestou**” má za cieľ **odstrániť z Bratislavy vraky starých a nepoužívaných áut**, ktoré zbytočne zaberajú parkovacie miesta a zhoršujú vzhľad mesta.
Vrak auta v hlavnom meste
Aby sa firme podarilo zozbierať čo najviac autovrakov, oslovila aj svojich fanúšikov, ktorí môžu nahlásiť staré autovraky v ich okolí pomocou sociálnych sietí. Následne budú kontaktovať zástupcovia firmy majiteľov týchto áut s ponukou odkúpenia vrakov. Po odkúpení príde na rad kreatívna práca slovenských umelcov Barbory Idesovej, Haziho, Tomáša Bánika a Victora Vauna, ktorí urobia zo starých a škaredých áut umelecké diela. Tie budú použité ako **luxusné sedenie v plánovanom autokine**.
Miesto plánovaného autokina zatiaľ nie je verejnosti známe, v súčasnosti prebieha zber autovrakov a letného autokina s originálnym sedením sa dočkáme pravdepodobne až budúce leto.
AUTOVINY.SK » Aktuality » Konečne sa začali riešiť opustené vraky áut v meste, dostanú „druhý život“
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk