Slovensko sa prebojovalo do elitného klubu v predaji áut Subaru!

Ocenenie ide na Slovensko – a to už tretí rok po sebe! Subaru Corporation opäť udelila ocenenie Subaru slovenskému importérovi značky, spoločnosti Mikona, s.r.o., za nový predajný rekord v roku 2018.
Vydané  Text: 
Ocenenie v kategórii New Sales Record Award je o to významnejšie, že popri Slovensku ho z európskych krajín získalo len Dánsko, Španielsko a Česká republika. Mikona, s.r.o. sa tak opäť prebojovala do elitného klubu krajín, ktoré sú tradičnou baštou značky: v USA, Austrálii či Kanade si Subaru dlhodobo drží vysoké predaje i trhové podiely a najmä v USA každoročne láme rekordy. Vlani v Spojených štátoch predalo vyše 680 000 vozidiel. **Subaru na Slovensku v roku 2018 rástlo o 12,13 %**, čo bolo o 10 % viac ako predstavoval rast celého trhu s novými vozidlami. Značke Subaru sa však výborne darilo aj v rokoch 2016 a 2017, kedy si pripísala rekordné predaje a tiež prestížne ocenenia Subaru Awards. Aktuálne teda zavŕšila hetrik. Za úspechom vidí šéf slovenského importu vynikajúce výsledky svojich najbližších kolegov, tvrdú prácu celej dílerskej organizácie a podporu spoločnosti Mikona pri sústavnom budovaní povedomia o značke Subaru na Slovensku. „Som veľmi rád, že sme opäť získali ocenenie a zároveň zaznamenali už tretíkrát po sebe nový predajný rekord na Slovensku. Poďakovanie patrí zákazníkom a samozrejme našim autorizovaným dílerom značky Subaru. Zároveň musím povedať, že sa nedá rásť donekonečna, pretože na ďalší rast predaja výrazne vplýva dostupnosť vozidiel a cenová konkurencieschopnosť modelov na trhu,“ konštatoval **general manager Subaru Rastislav Crkoň**. „Systematicky ideme za víziou predávať ročne 500 vozidiel Subaru pri súčasnej veľkosti trhu a počte 10 autorizovaných partnerov. Doteraz sme boli úspešní, ale samozrejme musíme počítať aj s menej optimistickým vývojom.“

Subaru prechádza na solárnu a vodnú energiu

Subaru bude pri výrobe a distribúcii áut využívať elektrinu zo slnečnej a vodnej energie. Emisie celej skupiny spoločností chce do roku 2030 znížiť o tretinu.

**A aká bude budúcnosť Subaru na Slovensku?** „Nemáme krištáľovú guľu, ale už vieme, že **automobilový trh sa po roku 2020 dramaticky zmení**. Koncom tohto roka uvedieme nové produkty s pokrokovými bezpečnostnými technológiami. Náš recept na rozmanité environmentálne reštrikcie v EU sa volá e-Boxer a v horizonte dvoch rokov predstavíme nový elektromobil . Za posledné roky sa výrazne zmenil sa aj pohľad zákazníkov na značku Subaru na Slovensku. Kým v minulosti sme boli často onálepkovaní ako drahá športová značka, dnes nás zákazníci vyhľadávajú ako lídra v bezpečnosti s cenovo dostupnou ponukou SUV a kombi vozidiel, ako inak, výlučne s pohonom všetkých kolies AWD. Stúpajúci počet zákazníkov na Slovensku nás utvrdzuje v tom, že strátégia ohľadne portfóliia , cenotvorby a komunikácie so zákazníkmi je správna a budeme ju nasledovať aj v budúcnosti,“ uviedol Crkoň.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk




Inzercia

Inzercia