Nový Renault Captur bude aj plug-in hybrid, máme fotky aj podrobnosti!
Renaultu sa nedarí udržiavať svoje pripravované novinky v tajnosti a na internet prenikajú špionážne zábery modernizovaného modelu Captur.
Vydané Text: Erik Stríž
Vylepšený crossover Captur sa podarilo nafotiť novinárom v Číne a vyzerá mimoriadne zaujímavo.
Captur po facelifte preberie kľúčové dizajnové prvky z ostatných modelov, predovšetkým koncepciu predných svetlometov z Megane či Koleosu.
Zachovaný bude aj svetelný podpis štylizovaného písmena C tvorený z LED pásov. Podobnú štylizáciu svetlometov do písmena C nachádzame aj na zadných partiách.
Mimoriadne pútavý je zadný nárazník vyfoteného modelu, očakávame však, že sa v takejto podobe objaví až v niektorej z príplatkových výbav.
Vylepšený Captur sa s najväčšou pravdepdobnosťou bude ponúkať s litrovým motorom, ktorý nachádzame v aktuálnon Nissane Micra a tiež v najnovšom Renaulte Clio. Tento trojvalec s maximálnym výkonom sto konských síl nahradí známe 0,9-litrové 90-koňové agregáty.
Okrem neho si cestu do predaja vydobyl aj 1,3-litrový benzínový štvorvalec známy z modelov aliancie Renault-Nissan-Mitsubishi a Daimler.
Nový Captur bude tiež vôbec prvým Renaultom s plug-in hybridným pohonom. Podporný elektrický motor bude umožňovať lokálnu bezemisnú jazdu s maximálnym dojazdom 50 kilometrov vďaka akumulátorom s kapacitou 10 kWh. Nebude teda vyčnievať z radov ostatných plug-in hybridov, ale charakter crossoveru s vyšším posedom a elektrifikovaným pohonom môžu prispieť k jeho popularizácii.
Dôvodov na modernizáciu Capturu by sa našlo dostatok, predovšetkým model začína starnúť, obvzlášť pri priamom porovnaní so vzhľadom ostatných modelov v portfóliu značky. Napriek tomu sa Renaultu darí udržiavať dobré predaje na úrovni 200 000 kusov.
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Inzercia