Toyota vyhlásila a ocenila najlepšieho slovenského predajcu – a nie je z Bratislavy!

Ichiban 2019 – Najlepším slovenským predajcom značky Toyota je podľa odporučenia zákazníkov AUTOKLUB, a. s.
Vydané  Text: 
Ichiban v japončine znamená „číslo jedna“. Ocenenie Toyota Ichiban je vyhradené pre tých európskych predajcov, ktorí dosiahli najlepšie výsledky v oblasti zákazníckych služieb. Cenu pre najlepšieho predajcu na základe zákazníckej spokojnosti a lojality si vo Švajčiarsku za Slovenskú republiku prevzal Peter Maňák z popradskej spoločnosti Autoklub, a. s. Ocenenie najlepších predajcov Ičiban za rok 2019 sa konalo pri ženevskom jazere v rámci stretnutia 45 európskych predajcov, ktorým sa podarilo ukázať, čo znamená byť „najlepším predajcom v meste“. „Ichiban je veľmi prestížne ocenenie, ktoré každým rokom posúva kvalitu poskytovaných služieb zákazníkom na vyššiu úroveň. Prísnym hodnotiacim kritériám v tomto roku najlepšie vyhovela spoločnosť AUTOKLUB, a.s. Potvrdila vysokú úroveň servisu a služieb pre zákazníkov, ktorá je pre našu značku kľúčovou hodnotou,“ hovorí Milan Kočka, riaditeľ spoločnosti Toyota Central Europe-Slovakia.
Dr. Johan van Zyl, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Toyota Motor Europe, na slávnostnom podujatí ocenil všetkých zúčastnených predajcov za ich mimoriadne úsilie. Zdôraznil dôležitosť počúvať hlas zákazníkov a poskytovať personalizované služby každému zákazníkovi, ktorý sa so značkou Toyota nejakým spôsobom stotožňuje. „Stredobodom všetkých našich kľúčových obchodných rozhodnutí je zákazník. Všetci tu prítomní z celej Európy v praxi ukázali, že kľúčovým bodom našich každodenných aktivít je absolútna spokojnosť zákazníkov,“ uviedol Dr van Zyl. Čestným hosťom na slávnostnom odovzdávaní cien Ichiban 2019 bol Tyrone Pillay, juhoafrický paralympionik a interný zamestnanec spoločnosti Toyota. Tyrone Pillay sa kvôli stretnutiu s predajcami uvoľnil z tréningov na olympijské hry v Tokiu 2020 aj zo svojho zamestnania v spoločnosti Toyota South Africa. Tyrona zaujalo nadšenie predajcov, ku ktorému poznamenal: „Ste európski zlatí medailisti v maloobchodnom svete.“ O poctu stať sa jedným z 25 držiteľov ceny Ichiban každoročne súťaží viac ako 2 500 európskych predajcov, ktorí preukazujú svoj jedinečný prístup a presadzovanie mentálneho postoja „zákazník na prvom mieste“.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk




Inzercia

Inzercia