OMV Slovensko prináša novinky od Braňa Križana
Podľa exkluzívneho prieskumu pre OMV sú až pre 65% zákazníkov dôležité čerstvé bagety. OMV Slovensko prichystala pre motoristov dve novinky, ktoré pripravil šéfkuchár Braňo Križan, ponuku čerstvých snackov obohatí bochník s trhaným bravčovým mäsom a špaldová bageta so zaúdeným lososom
Vydané Text:
OMV Slovensko rozširuje na svojich čerpacích staniciach ponuku čerstvých snackov o dvojicu exkluzívnych plnených pečív, ktoré pripravil známy šéfkuchár Branislav Križan. „Pozorne sledujeme preferencie našich zákazníkov a snažíme sa napĺňať ich požiadavky. Jedna skupina zákazníkov preferuje zdravšie snacky – pre tých sme pripravili bagetu so zaúdeným lososom a guacamole. Pre tých zákazníkov, ktorí dávajú prednosť chuti mäsa sme pripravili nový bochník plnený trhaným bravčovým mäsom,“ približuje gastro manažérka OMV Slovensko Katarína Stegena Sládková. Braňo Križan skĺbil svoje kuchárske umenie s potrebou pripraviť na každej čerpacej stanici rýchle a chutné občerstvenie.
Lososová bageta pozostáva z pečiva zo špaldovej múky a iný rozmer jej dáva aj guacamole plnka skombinovaná s wasabi majonézou. Spojenie obľúbenej ryby a dresingu harmonicky dopĺňa čerstvá chrumkavá zelenina ako je uhorka, reďkovka a rukola. Druhým snackom je bochník plnený trhaným bravčovým mäsom. Táto receptúra je inšpirovaná obľúbeným streetfoodom. Ponúka šťavnato upečené marinované bravčové mäso, ktoré dokážete oddeliť aj vidličkou. Jeho chuť podčiarkuje barbecue majonéza a dopĺňa ju zeleninová príloha v podobe fialovej kapusty, mrkvy a jarnej cibuľky.
OMV Slovensko pozorne sleduje požiadavky svojich zákazníkov a preto zrealizovali exkluzívny prieskum zameraný práve na občerstvenie ponúkané na čerpacích staniciach. „V spolupráci s agentúrou MNFORCE sme oslovili Slovákov a na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov sme získali spätnú väzbu, čo na čerpacích staniciach hľadajú,“ hovorí marketingová manažérka OMV Slovensko Michaela Kuzmínová.
Až 65% respondentov tohto prieskumu uviedlo, že je pre nich dôležité, aby čerpacia stanica ponúkala čerstvé bagety, alebo snacky. Podľa tohto prieskumu si iba 27% návštevníkov čerpacích staníc nikdy nedá čerstvú bagetu na čerpacej stanici. Naopak 36% motoristov po nej siahne minimálne raz za mesiac.
Na čerpacích staniciach OMV stále kraľuje klasika. Až 45% respondentov, ktorí poznajú ponuku bagiet OMV Slovensko uviedlo, že preferujú VIVA bagetu so šunkou a syrom, druhú pozíciu obsadila bagetka s vajíčkom, chrenom a šunkou, ktorú si vyberie každý piaty motorista, ktorý sa občerství na OMV.
„Veľmi nás teší, že klasická ponuka našich čerstvých bagiet zarezonovala v pamäti našich zákazníkov. Zároveň však citlivo vnímame ich požiadavky na to, aby sme ponúkali pestrú a originálnu ponuku variácií. Aj preto sme sa spojili so šéfkuchárom Branislavom Križanom, aby nám pomohol posunúť gastronomický zážitok na čerpacích staniciach na vyššiu úroveň. Z predajných čísiel vidíme, že aj keď je klasika nesmrteľná, novinky zákazníkov zaujali,“ hovorí Katarína Stegena Sládková. Jej slová potvrdzujú aj výsledky prieskumu, kde sa až 68% respondentov vyjadrilo, že by privítalo novú príchuť v ponuke.
Nové plnené pečivá s rukopisom Branislava Križana budú dostupné na všetkých čerpacích staniciach OMV, kde sú dostupné čerstvé bagety.
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia