Len pred niekoľkými dňami nám Volkswagen ukázal prvé skice odhaľujúce tvary interiéru ôsmej generácie modelu Golf. **Netrvalo dlho a na internet unikli aj skutočné špionážne fotografie, ktoré nám dávajú lepšiu predstavu o tom, akým smerom sa bude populárny hatchback uberať**. Nemôžeme si pomôcť, ale prepojenie stredového displeja s budíkmi do jedného celku nám pripomína Mercedes-Benz Triedy A. Zdá… Prečítať celé
Len pred niekoľkými dňami nám Volkswagen ukázal prvé skice odhaľujúce tvary interiéru ôsmej generácie modelu Golf. **Netrvalo dlho a na internet unikli aj skutočné špionážne fotografie, ktoré nám dávajú lepšiu predstavu o tom, akým smerom sa bude populárny hatchback uberať**.
Nemôžeme si pomôcť, ale prepojenie stredového displeja s budíkmi do jedného celku nám pripomína Mercedes-Benz Triedy A. Zdá sa, že **analógovým ukazovateľom rýchlosti už nadobro odzvonilo a Golf bude k dispozícii len s digitálnymi prístrojmi.** To isté môžeme napísať aj o ovládaní klimatizácie cez tenkú dotykovú plochu, ktorá sa nachádza tesne pod stredovým displejom. Pevne veríme, že hrubé plastové orámovanie nebude v sériovej podobe zapracované tak nevkusne, ako na dostupných fotografiách. **S najväčšou pravdepodobnosťou budú displeje skryté za jednoliatym panelom vytvárajúc dojem optického prepojenia.** Interiér má pôsobiť o niečo modernejším a hodnotnejším dojmom. Samozrejmosťou budú nové obkladové materiály a kvalitne spracované mäkčené plasty. Páči sa nám tiež snaha o natočenie stredového panela viac k vodičovi.
Po technickej stránke si novinka ponechá základ v podobe overenej platformy MQB, ktorú technicky upravia pre kompatibilitu s hybridným pohonným ústrojenstvom. Mild-hybridná technológia má byť dokonca štandardom pre všetky verzie budúcej generácie, vrátane modelu GTI. Medzi motorizáciami sa určite objaví súčasný 1,5-litrový štvorvalec s funkciou deaktivácie dvoch valcov, základom s najväčšou pravdepodobnosťou bude litrový trojvalec. **Špekuluje sa tiež o ukončení verzie Variant, o ktorú posledné obdobie nie je záujem.** Na druhú stranu má byť štandardný model opäť o niečo priestrannejší v interiéri.
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!