Subaru predstavilo nový Viziv Adrenaline veľmi netypicky. Takto bude vyzerať nový dizajn značky.

Nové generácie vozidiel od Subaru budú plnšie. Doslovne. Nový dizajnový jazyk automobil sa totiž volá BOLDER a koncepčný automobil s názvom Viziv Adrenaline je jeho demonštráciou.
Vydané  Text: 
Subaru Viziv Adrenaline predstavila japonská automobilka ešte na autosalóne v Ženeve v aprílu tohto roku. O tom, že sa Viziv Adrenaline objaví v expozícii značky popri nových verziách mdelov XV a Forester, sme písali ešte v marci v článku [Subaru XV a nový Forester sú prvými elektrifikovanými Subaru v Európe](https://www.autoviny.sk/novinky/119362/subaru-xv-a-novy-forester-su-prvymi-elektrifikovanymi-subaru-v-europe). Rozhodne však má zmysel pripomenúť si koncept ešte raz aj s videom, ktoré výrobca na prezentáciu novinky pripravil. Dizajnová filozofia s názvom Bolder je pre Subaru nová a pre existujúce modelové rady to znamená skôr menej drastické úpravy vzhľadu. Nové generácie vozidiel by mali byť vzhľadom „plnšie“, kompaktnejšie, majú pôsobiť robustne a odolne. Pri pohľade na Viziv Adrenaline to hodnotíme tak, že sa autá postupne priklonia ku karosárskemu vyhotoveniu crossover, ktoré je podľa mnohých ideálnym skĺbením SUV a kombi. Lepšia prechodnosť terénom zabezpečená vyššou svetlou výškou, veľké predné a zadné nájazdové uhly, ochranné prvky, to všetko poznáme aj zo súčasných modelov značky. Úzky LED pás svetlometov v tvare sklopeného písmena V by mal byť pre nový dizajnový jazyk rovnako charakteristický ako celkový robustný charakter vozidla. Zaujímavosťou konceptu je vizuálne zdôraznenie (a snáď aj konštrukčné spevnenie) strechy a A-stĺpiku karosérie. Ak bolo v úvode napísané, že Subaru predstavilo koncept Viziv Adrenaline nezvyčajne, mali sme tým na mysli kreatívu uvádzacieho videa. Automobil nie je predvedený vo svojej fyzickej podobe, ale ako 3D model jazdiaci po náročnom teréne kdesi v Mohavskej púšti, potom na pláži, v lesoch a napokon v meste. Celé video zdôrazňuje dynamiku vozidla a jeho schopnosť zvládať akúkoľvek cestu-necestu. Na pomery Subaru je video trocha nezvyklé, pretože reklamy tejto značky zvyčajne využívajú [solídne kamerové zábery](https://www.youtube.com/results?search_query=subaru+forester+commercial).




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk




Inzercia

Inzercia