Mitsubishi začne predávať Dendo v Európe už tento rok!

Prepracované prepojenie auta a domácnosti je čosi, čo tu malo byť už dávno.
Vydané  Text: 
Nová éra mobility si žiada viac ako iba výrobu a predaj elektromobilov. Na to, aby mohli bezproblémovo fungovať, musia výrobcovia ponúkať komplexné riešenia a jednou z mála spoločností, ktorá tak robí aj v praxi, je japonské Mitsubishi. Mitsubishi sa zaoberá celým pomyselným ľadovcom elektromobility, nielen jeho špičkou v podobe elektromobilov. Rozvíja komplexný energetický ekosystém, ktorého sú automobily len jednou z viacerých súčastí. Ten, ktorý sa v tomto roku plánuje uviesť do komerčného predaja v Japonsku a Európe sa volá Dendo Drive House (DDH). Riešenie ekosystému **Dendo Drive House** pre domácnosti a vozidlá má slúžiť na výrobu, ukladanie a zdieľanie energie, kedy sa vozidlo stáva súčasťou energetickej infraštruktúry. Teda predstavuje nielen spotrebič, ale aktívnu súčasť celého energetického systému. Bude teda možné využívanie elektriny z vlastného elektromobilu alebo plug-in hybridu pre potreby domácnosti.
Riešenie DDH by malo byť uvedené do predaja v priebehu fiškálneho roka 2019, najskôr v Japonsku a Európe. Výhodou DDH je aplikácia poznatkov o spôsobe využívania a prevádzkovania elektromobilov v reálnom živote, získaných po celom svete od 190-tisíc majiteľov vozidiel Outlander PHEV a takisto z niekoľkých skúšobných projektov v oblasti riešení V2X a elektromobilov. Systém Dendo Drive House zahŕňa elektromobil alebo plug-in hybrid, obojsmernú nabíjačku, fotovoltaické panely, domáci akumulátor a systém pre hospodárenie s energiami v domácnosti (HEMS). Navrhnutý je pre využitie v domácnostiach, avšak možno ho rozšíriť aj na komerčné alebo priemyselné prevádzky. DDH v podobe uceleného riešenia sa bude ponúkať u predajcov Mitsubishi Motors – čo zákazníkom uľahčí objednávanie – a bude zahŕňať predaj, inštaláciu a údržbu všetkých súčastí systému. Mitsubishi uvádza, že riešenie Dendo Drive House uvedie do predaja v priebehu fiškálneho roka 2019, ale nezmieňuje sa o detailoch. Takisto nie o čom, či sa vôbec automobilky sústredí aj na český či slovenský trh. Je veľmi pravdepodobné, že minimálne pri spustení predaja bude cieliť najmä na Nemecko, Francúzsko, eventuálne Poľsko alebo Spojené kráľovstvo.







Inzercia

Inzercia