Označenie ActiveHybrid pribude do radu 7 a k modelu X6. Ich riešenie sa však okrem základnej kombinácie prepĺňaného osemvalca a elektromotora nezhoduje.
Hybridná X6 sa popri agregáte 4.4 V8 TwinPower Turbo (300 kW/407 k) spolieha na dvojicu elektromotorov. Jeden má výkon 67 kW/91 k a druhý 63 kW/86 k. Celkový maximálny výkon systému uvádza výrobca na hodnote 357 kW/485 k, k dispozícii je 780 Nm krútiaceho momentu. X6 ActiveHybrid je zapojený ako paralelný full-hybrid, takže do rýchlosti cca 60 km/h sa zvláda pohybovať čisto na elektriku. Aktívna prevodovka pracuje v dvoch režimoch: prvý je pre dynamický pohyb pri nízkych rýchlostiach, druhý optimalizuje jazdu pri vysokých rýchlostiach.
Sedemstupňová prevodovka je spriahnutá s elektromotormi prostredníctvom troch planétových pomocných prevodoviek a cestou ku kolesám ešte stretnete štyri viaclamelové spojky. Mechanika hybridu s inteligentným pohonom xDrive je skrátka komplikovaná. Samozrejmosťou je rekuperácia energie pri brdzení, BMW na jej uskladnenie využíva NiMH akumulátor so samostatným chladiacim okruhom. Interné porovnania uvádzajú, že v hybride je rekuperácia 25-krát efektívnejšia než v rámci balíka EfficientDynamics. Efektivitu využívania energie pomáha zvyšovať selektívne odpájanie palubných elektrospotrebičov.
Celú činnosť systému môže vodič sledovať na displeji a kontrolkách v kabíne. Aj vďaka kombinovanému pohonnému ústrojenstvu zvláda BMW X6 ActiveHybrid zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 5,6 sekundy. Priemernú spotrebu uvádza výrobca 9,9 l/100 km s emisiami CO2 231 g/km. Cena pre BMW X6 ActiveHybrid bola v Nemecku stanovená na 102 900 € (3 099 965 Sk). Jej súčasťou je ale bohatá výbava vrátane bi-xenónových svetiel, navigácie, komfortných sedadiel, 19-palcových kolies či kompletnej bezpečnostnej výbavy. Špeciálne pre hybrid BMW rezervovalo svetlomodrú metalízu. Ďalšími identifikačnými znakmi sú nápisy ActiveHybrid na dverách. Inak však hybridná X6 splynie s davom. Predaj sa začne v apríli 2010.
Limuzína radu 7 s hybridným pohonom kombinuje spomínaný osemvalec s osemstupňovou prevodovkou a elektromotorom. V tomto prípade ide o mild-hybrid, takže auto nie je schopné pohybovať sa len na elektriku. Celkový výkon systému je v tomto prípade 342 kW/465 k a k dispozícii je 700 Nm krútiaceho momentu. Elektromotor je umiestnený medzi spaľovacím agregátom a meničom krútiaceho momentu, napájaný je z Li-Ion batérie. V tomto aute slúži zároveň ako štartér, hybrid radu 7 totiž disponuje štart-stop systémom. Podobne ako v iných hybridoch, aj tu môže vodič monitorovať činnosť systému na centrálnom displeji. Hybridná „sedmička“ zrýchli z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy a spotrebuje v priemere 9,4 l/100 km, čo znamená 219 g/km CO2. Od bežnej limuzíny radu 7 sa hybrid odlišuje okrem označenia aj špeciálnymi diskami kolies a svetlomodrou metalízou. Na výber je množstvo príplatkových doplnkov rovnako ako pri základnom modeli, záujemcov o extra komfort poteší predĺžená verzia L.