Historický úspech značky Dacia na českom trhu. To je správne pomenovanie najnovšej informácie, o ktorej šírenie sa Dacia postarala nielen doma, ale aj u nás na Slovensku.
Za prvý štvrťrok roku 2019 predala Dacia viac ako Hyundai či Peugeot, ktorí sa umiestnili na štvrtej a piatej pozícii. Jednotkou českého trhu je neprekvapivo Škoda a druhý najpredávanejší je nemecký Volkswagen.
Dacia nezabudla vo svojej českej správe pripomenúť, že takto dobré umiestnenie nie je iba výsledkom dobrej marketingovej stratégie a reklamy, ale aj služieb, ktoré s predajom súvisia a tiež samotnej kvality vozidiel. Tá je v očiach verejnosti častokrát zbytočne podceňovaná, pretože Dacia so sebou nosí aj ťarchu minulosti, ktorá nebola vždy práve priaznivá.
Súčasné vozidlá značky stále patria k cenovo dostupnejším, čo svedčí o starších používaných technológiách a jednoduchších výrobných procesoch, ale z legislatívneho hľadiska spĺňajú všetky nároky platné v Európskej únii – od emisií motorov cez techniku pripravenú pre vodiča až po samotnú bezpečnosť.
Darí sa najmä modelom Duster, Dokker či Sandero.
Ako uvádza správa Dacie z Českej republiky, „automobily Dacia těží především z toho, že si nehrají na přetechnizované produkty, ale jsou praktickými a snadno provozovatelnými vozy pro nejširší okruh uživatelů.“
My sme v priebehu posledných rokov v redakcii privítali niekoľko modelov Dacie a ak berieme do úvahy ich cenovú dostupnosť, vždy sme mali dôvod automobily pochváliť.
### Prečítajte si naše nedávne testy vozidiel Dacia: