Vyzerá prémiovo, agresívne, robustne a predstavuje nám taliansku značku FIAT v úplne novom svetle. Médiá pritom na koncept Fastback zo Sao Paulo takmer úplne zabudli.
Dôvod, prečo PSA oslovil práve FIAT, je pravdepodobne záujem francúzskeho koncernu o návrat na severoamerický trh. Keďže FIAT je taliansko-americký koncern, znalosť amerického trhu by sa PSA zišla najmä pri budovaní predajnej a servisnej siete. Po neúspešnom rokovaní s FIATomje teda pravdepodobné, že PSA osloví iný americký koncern ako napríklad Ford alebo General Motors. Paradoxné by to bolo najmä v prípade spolupráce s General Motors, od ktorej odkúpila Opel a kvôli zníženiu nákladov sa zbavuje techniky od bývalého majiteľa. Aj keď zástupcovia FIAT hovoria o hľadaní hľadaní partnera na spoluprácu, k dohode s PSA už zrejme nedôjde. V súčasnosti však koncerny spolupracujú v oblasti výroby malých dodávok ako FIAT Qubo, Citroën Nemo a Peugeot Bipper. V oblasti veľkých úžitkových vozidiel sú to Ducato, Peugeot Boxer a Citroën Jumper. K nim sa čoskoro pridá aj model Opel.
Zahodiť za hlavu na miliardy eur investovaných do vývoja naftových motorov nie je len tak. FIAT si to veľmi dobre uvedomuje a zmierňuje svoje predchádzajúce slová o definitívnom konci podpory agregátov na dízel.