Volkswagen T-Roc vo verzii R nebude iba dizajnovým lákadlom, ale skutočným športovým SUV
Žiadny trojvalec či permanentne zapnuté ESC. T-Roc R má byť pravým športovým SUV s pôsobivými parametrami.
Vydané Text: Erik Stríž
Okrem toho má T-Roc R mierne znížený podvozok pre odlišné nastavenie tlmičov v porovnaní s „civilnou“ verziou, riadenie je progresívne a 17-palcový brzdový systém preberá od Volkswagenu Golf R Performance. Automobil štandardne stojí na 18-palcových diskoch, k dispozícii budú aj 19-palcové v čiernej matnej úprave Pretoria Dark Graphitte.
Spoločne s funkčnými inováciami zapracovanými so záujmom dosahovania rýdzejšieho športového charakteru sa T-Roc R predstaví s početnými estetickými doplnkami v interiéri aj exteriéri, ktoré by mali ešte viac zdôrazniť výkonnejšie naladenie vozidla.
Model T-Roc je pre Volkswagen úspešným projektom. Od jeho uvedenia na trh v novembri 2017 sa vyrobilo 200-tisíc kusov malého SUV-čka a nevyzerá to tak, že by mala popularita tohto modelu klesnúť. SUV trend je stále aktuálny a stále sa predpovedá, že tento segment bude naďalej rásť.
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Inzercia