Mercedes Triedy V sa dočkal faceliftu a nových funkcií
Na výber sú štyri nové farby laku, línia výbavy AMG Line či luxusné zadné sedadlá s masážnou funkciou a klimatizovaním. Trieda V vyspela aj v otázke bezpečnosti, k dispozícii bude nový aktívny asistent brzdenia či nový 9-stupňový automat.
Vydané Text: Redakcia
Úplnou novinkou je automatická prevodovka 9G-TRONIC, ktorá nahrádza doteraz používanú 7G-TRONIC. Štandardom je pohon zadných kolies, za príplatok Trieda V ponúkne pohon všetkých kolies 4MATIC. Pozitívnou správou je, že aj s pohonom všetkých štyroch je výška vozidla tesne pod dvomi metrami, vďaka čomu sa stále vojde do pozemných garáží.
Paleta asistenčných systémov, ktorá bola už aj tak pomerne rozsiahla, sa v roku 2019 obohacuje aj o aktívny asistent brzdenia a nový asistent diaľkového svetla plus. Táto funkcia zabezpečí, že vodiči áut v protismere nebudú osvetlení ani vtedy, keď bude mať Mercedes trvalo zapnuté diaľkové svetlá. Súčasťou sériovej výbavy je napríklad asistent pre bezpečnú jazdu počas silného bočného vetra a asistent sledovania únavy vodiča. Z hľadiska komfortu zaujmú luxusné zadné sedadlá (na želanie) obohacujú ponuku sedadiel vo veľkopriestorovom vozidle a rozmaznávajú funkciou ležadla, masážou chrbta a klimatizovaním.
Spoločne s konvenčnou Triedou V sa jej inovácií dočkali aj kempingové verzie Marco Polo a Marco Polo HORIZON. Verziu pred faceliftom sme mali možnosť otestovať pred niekoľkými mesiacmi a rozhodli sa ju využiť naplno: kempovali sme naprieč Slovenskom, aby sme si overili avíza o vysokom komforte, variabilite a výbave. Trieda V Marco Polo dokázala, že je skvelým vozidlom na aktívne cestovanie, určite si pozrite celý náš test aj s videom od Erika Stríža:
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia