Opel Combo VAN: ceny, výbavy a všetky dôležité informácie na jednom mieste
Opel Combo je pracovné auto, ktoré môžete do sýtosti nakonfigurovať podľa vlastných požiadaviek.
Vydané Text: Erik Stríž


**Základná výbava Opel Combo VAN** zahŕňa napríklad aj: * Elektronický stabilizačný systém ESP * Trakčný system (TCPlus) * Asistent pre rozjazd do kopca * Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, sklopný kľúč * Denné svietenie * Elektrické ovládanie predných okien * Palubný počítač a informačný displej * Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant * Posuvné nepresklenné dvere, na strane spolujazdca (iba XL verzie) * Nepresklené asymetrické zadné dvojkrídlové dvere * 6 kotviacich bodov v nákladovom priestore * Sada na opravu pneumatík * 15“ alebo 16” oceľové disky so stredovými krytmi Škoda, že Bluetooth a tempomat sú k dispozícii až od výbavy Enjoy, za ktorú zaplatíte minimálne cenníkových 14 090 eur bez DPH. Platí však, že prakticky akúkoľvek techniku si môžete dokúpiť, napríklad cúvacia kamera stojí 250 eur.

Za **Opel Combo VAN v top výbave** zaplatíte cenníkových 20 360 eur bez DPH, pričom o pohon sa stará motor 1.5 CDTI (96kW/130k) Start/Stop s automatom. V tejto úrovni výbavy sú súčasťou vozidla aj nasledovná technika a funkcie: * Varovanie pred vybočením z jazdného pruhu * Rozpoznávanie dopravných značiek * Detekcia ospalosti * Varovanie pred čelnou kolíziou * Dažďový sensor * LED denné svetlá * Automatické svetlomety * Manuálna klimatizácia * Audiosystém multimedia, 8“ displej, BT, 2 USB * Ovládanie audiosystému a tempomatu na volante * Zadné parkovacie senzory * 16“ oceľové disky * Rozdiel medzi verziami Van a Van XL spočíva v náraste do dĺžky (+ 350 mm), v dlhšom rázvore kolies (+ 290 mm) a v užitočnej zaťažiteľnosti (610 vs. 895 kg), pričom tretia verzia VAN Plus umožňuje prevoz nákladu s hmotnosťou až 948 kg!

Technické údaje | Opel Combo VAN | Opel Combo VAN XL |
Rozmery (mm) | 4403 × 1921/2107 × 1796–1860 | 4753 × 1921/2107 × 1812–1860 |
Rázvor (mm) | 2785 | 2975 |
Užitočná hmotnosť (kg) | 610 (948 verzia Plus) | 895 |
Prevádzková hmotnosť (kg) | 1280–1397 (1297–1380 VAN Plus) | 1339–1430 |

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk