Značke Subaru sa na Slovensku rekordne darí! Takéto čísla im môžu mnohí konkurenti závidieť:

Predaje Subaru s dvojciferným rastom už tretí rok za sebou
Vydané  Text: 
Japonskej automobilke sa v našich končinách začalo dariť a posledné roky sú pre značku rekordné. **Subaristi sa môžu tešiť z dvojciferného rastu a predajných rekordov, len v porovnaní s minulým rokom došlo k nárastu predajných čísel o viac ako 12%.** Japonci dokonca rástli rýchlejšie ako slovenský trh s novými osobnými automobilmi, a to dokonca o viac ako 10 %. Na vrchol záujmu zákazníkov sa dostal model Subaru XV s podielom 35,8 % na predajoch značky. **Kompaktný crossover vytiahol na pozíciu bestselleru príchod veľmi vydarenej novej generácie, ktorá zosadila z prvej priečky Outback.** Vlajková loď Subaru, ktorá nedávno prešla modernizáciou, skončila na druhom mieste s podielom 29,6 %. S pomerne tesným odstupom a podielom 27,2 % sa na pódiu umiestnilo populárne SUV Forester. O novom slovenskom predajnom rekorde sa hovorí aj v Japonsku: v novoročnom príhovore ku všetkým zamestnancom Subaru naň upozornil prezident Subaru Tomomi Nakamura. **Výkonný viceprezident Katsuyuki Mizuma v komunikácii adresovanej vedeniu importéra Subaru vyjadril „uznanie excelentným výsledkom“ slovenského zastúpenia značky:** „K predajnému rekordu najviac prispel brilantný manažment, prínos vášho tímu a vašej dílerskej siete.“ „Okrem tvrdej práce celého tímu sú za úspechom značky aj tri hlavné tromfy našich skvelých vozidiel: nová globálna platforma, dôraz na celkovú bezpečnosť a unikátny asistenčný systém EyeSight,“ hovorí Rastislav Crkoň, general manager divízie SUBARU importéra MIKONA, s.r.o. **Napriek tomu má značka Subaru ešte stále malý podiel na trhu, ktorý nedosahuje ani 0,5 % (453 predaných vozidiel v roku 2018).** Nová filozofia zameraná na bezpečnosť a pohon všetkých štyroch kolies však priťahuje čoraz väčšie množstvo vodičov, ktorí túžia po členstve v tejto (ešte stále familiárnej) komunite majiteľov a fanúšikov značky Subaru.

TEST: Subaru Outback 2.5i-S CVT Business NAVI – Poctivý dobrodruh

Japonská automobilka Subaru zmodernizovala svoju vlajkovú loď. Okrem kvalitnejších materiálov a vylepšeného dizajnu prináša ešte lepší jazdný zážitok!




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!




Inzercia

Inzercia