Citroën C3 sa vracia ku klasickým predným svetlám, ale nie je dôvod na paniku
Dizajn ako spred desiatich rokov nie je náhodný.
Vydané Text: Redakcia
Zaujímavosťou je, že sa v Číne predávajú aj modely C4 Aircross a C5 Aircross, trojka teda v portfóliu reprezentuje najmenšie esúvečko.
C3-XR má rázvor kolies dlhý 2 650 mm a celkovú dĺžku 4 260 mm, zatiaľ čo európsky C3 Aircross má rázvor 2 600 mm a celkovú dĺžku 4 150 mm.
Rozdiely medzi európskou a čínskou verziou C3 sú očividné aj v interiéri. Európska verzia disponuje pomerne dobrým dielenským štandardom a materiálovým vyhotovením, o čom sme sa už niekoľkokrát mali možnosť presvedčiť počas redakčných testov automobilov Citroën. Odkazy na tieto testy nájdete vyššie, jedná sa o modely C3 a C3 Aircross.
Čínska verzia využíva volant s viditeľne zastaralým dizajnom a vzhľad tlačidiel na stredovej konzole prezrádza, že sa optimalizovali výrobné náklady. Nenechádzame tu napríklad chrómové lemovanie otočných voličov, zato vzhľad páky automatickej prevodovky, ručnej brzdy, výduchov klimatizácie či tvary palubnej dosky sú prakticky rovnaké.
Mnohých nepochybne poteší, že európska verzia modelov C3 a C3 Aircross ostáva aj naďalej vybavená úzkymi LED pásmi denného svietenia, ktoré sa stali pre automobilku príznačnými. Novinka z Číny nám ale pripomína, že vkus dizajnérov a zákazníkov sa v závislosti od regiónu líši a ten náš vkus nemusí byť nutne najvycibrenejší.
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia