Poznáte automobilku WEY? Vyrába päť esúvečiek, ktoré vás určite zaujmú

Automobilka WEY vyrába automobily, ktoré by svojím dizajnom priniesli do Európy čerstvý vietor. Prečo nevyzerajú takto aj „naše“ esúvečka?
Vydané  Text: 

Automobilka WEY u nás nie je veľmi známa, vedia o nej skôr ľudia, ktorí sa lepšie orientujú na trhu dovážaných a pre nás exotických automobilov. WEY totiž patrí pod čínsky automobilový koncern Great Wall Motor a svoje automobily predáva na čínskom trhu, kde reprezentuje vyššiu triedu. Značka sa sústreďuje výhradne na kategóriu SUV. Momentálne ponúka päť modelov a šiesty koncept, ktorý by sa v dohľadnej dobe mohol dočkať sériovej výroby. Sú nimi P8 Plug-in hybrid (PHEV), hybridy VV7s-Hi4 a VV5s-Hi4 a konvenčne poháňané modely VV7 a VV5.
Vlajková loď výrobcu je WEY P8, prvý plug-in hybrid od značky WEY
**P8** je vôbec prvý plug-in hybrid výrobcu, je vybavený inteligentným pohonom všetkých štyroch kolies a je nositeľom jednoduchého, vysoko estetického dizajnu. Ten je vo všetkých ostatných modeloch viacmenej .
WEY VV7 sa vyrába aj ako hybrid s názvom VV7s-Hi4
**VV7s-Hi4** vychádza z modelu **VV7**, je vybavený doplnkovým 48 voltovým elektrickým pohonom platformy P4, ktorý dopĺňa benzínový motor s automatickou prevodovkou BSG. Rozdiel medzi modelmi **VV5s-Hi4** je **VV5** je rovnaký ako pri VV7.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.