Vzali si do parády Lexus UX – výsledok je úžasný!
Po vývoji tuningových balíkov pre Lexus ES a RC sa inžinieri japonskej divízie Toyota Racing Development pustili do najnovšieho crossoveru UX vo verzii F Sport. Výsledok ich práce stojí za to!
Vydané Text:
### Prvé riešenie na svete
Model UX na ulici vyniká už v štandardnej verzii. Pozornosť priťahujú úzke svetlomety ostrých tvarov, ochranné lišty blatníkov kolies a zadné svetlomety prepojené linkou zo 120 LED diód. Tuningové možnosti tohto jedinečného vozidla už predým vynikajúco ilustroval UX 250h upravený na objednávku Clarkom Ishiharom z autosalónu VIP Auto Salon Tuningowe, ktorý bol vystavený v auguste na Pebble Beach.
Avšak Lexus UX nie je iba o vzhľade. Karoséria sériového automobilu je z hľadiska aerodynamiky starostlivo premyslená. Čepeľovité zadné svetlá zahřňajú špeciáne tvarované plutvy, ktoré zvyšujú stabilitu a podobnú funkciu má stupňovitá horná časť líšt blatníkov kolies. Pravdepodobne najzaujímavejším riešením sú 17-palcové aerodynamicky ventilované kolesá. Tvar profilu lúčov zabezpečuje chladenie kotúčových bŕzd a znižuje aerodynamický odpor po bokoch automobilu. Ide o prvé takéto riešenie na svete.
### Koľko to stojí?
Rovnako ako v prípade nových modelov Lexusu ES a RC, sú tuningové časti vyvinuté spoločnosťou TRD Japan v súčasnosti k dispozícii iba v Japonsku. Bodykit so športovými koncovkami výfuku stojí 626 000 jenov, čiže necelých 5 000 eur, 18-palcové ráfiky znamenajú výdavok 382 000 jenov (okolo 3 000 eur), za balík na zlepšenie stability treba zaplatiť 100 000 jenov, čo je necelých 800 eur.
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia