Dobrá investícia? Na predaj je posledný vyrobený Saab!

Vždy ste túžili po novom Saabe? Teraz máte poslednú príležitosť!
Vydané  Text: 

Kto povedal, že dnes už nový Saab nekúpite? **U talianskeho dílera si ešte dnes môžete zaobstarať nejazdený Saab 9-3 Sportwagon, ktorý schádzal z výrobnej linky ako jeden z posledných.** Na tachometri má len 90 kilometrov a v interiéri sa stále nachádzajú fólie z výroby. Auto si dodnes nenašlo svojho majiteľa a dnes, viac ako 7 rokov po ukončení výroby Saabov, môže mať tento kúsok aj zberateľský potenciál. Konkrétny model je v bohatej výbave Vector s automatickou klimatizáciou, polokoženými sedadlami, tempomatom či vyhrievaným čelným sklom. **Pod kapotou môžete nájsť starší agregát 1.9 TTiD4 s výkonom 130 koní a 6-stupňovú manuálnu prevodovku.** Ak by ste očakávali, že na konkrétny kus dostanete dobrú zľavu, tak vás sklameme. **Posledný „nový“ Saab 9-3 Sportwagon stojí neuveriteľných 31 000 eur.** To nie je málo, keď zoberiete do úvahy, že kupujete sedemročné auto so zastaranou technikou. **Jediný spôsob, ako túto raketovú cenu obhájiť, je možné len pri zohľadnení zberateľského potenciálu auta.** To by však znamenalo, že za volant tohto krásavca by ste si nemohli sadať každý deň a s najväčšou pravdepodobnosťou by ste ho museli uchovať v garáži.




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.