Identita značky Škoda prejde zásadnou premenou! Čo sa zmení?
Kompaktný model Scala bude prvý, ktorý ponesie vylepšený dizajnový jazdy automobilky Škoda. Vyzerá to tak, že **identita nových modelov prejde závažnou premenou a automobilka sa po novom bude orientovať viac na estetiku a dizajn.** „Náš nový dizajnový jazyk je plynulejší, dynamickejší a predovšetkým emocionálnejší. Chceme osloviť viac ľudí. Naším cieľom je, aby sa zákazníci pre vozidlo Škoda rozhodli… Prečítať celé
Vydané Text: Peter Orosz
Škoda už po novom **nebude svoje modely označovať ani ako Simply Clever. Do popredia by sa mal dostať nový slogan budúcich škodoviek: Simply Surprising.** Toto slovné spojenie môžeme preložiť ako „jednoducho prekvapujúca.“ Nový slogan má vraj ešte lepšie prepájať „už známe jednoduché ovládanie a ergonomicky optimalizované funkcie s kryštalickým dizajnom a umocnenou emocionalitou“.
Zdá sa, že koncept Vision RS bude mať svojimi detailmi oveľa väčší vplyv na budúce modely, než sa pôvodne očakávalo. Inšpiráciou pre budúce modely by mala byť napríklad **viacuholníková maska chladiča konceptu či výrazne ostrejšie bočné línie.** Kryštalické prvky sa objavia v predných svetlometoch z číreho skla a na koncových ostro tvarovaných svetlách v tvare písmena L. Typický sa pre budúce modely stane aj **nápis na zadných dverách batožinového priestoru, ktorý nahradí logo automobilky.**
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Inzercia