Toyota investuje do bezpečnosti automatizovaných systémov riadenia

Chcú zlepšiť bezpečnosť a spoľahlivosť automatizovaných systémov riadenia. Preto sa spoločnosť Toyota spolu s výskumným ústavom Toyota Research Institute-Advanced Development, Inc. (TRI-AD) a poisťovňou Tokio Marine & Nichido Fire Insurance Co. Ltd. dohodli na spolupráci.
Vydané  Text: 

Toyota RAV4 - interiér
Pri vylepšovaní bezpečnostných riešení budú využité reálne **údaje o nehodách poskytnuté poisťovňou**. Toyota a TRI-AD napodobnia reálne podmienky, pri ktorých na cestách prichádzalo k nehodám, alebo nebezpečným situáciám, ktoré viedli k nehodám. Využijú na to databázu poisťovne Tokio Marine & Nichido. Následne ich použijú pri simuláciách automatizovanej jazdy. To umožní zhodnotiť tieto situácie v čo najreálnejších podmienkach, čo pomôže zvýšiť bezpečnosť automatizovaných systémov riadenia. ### Reálne údaje + umelá inteligencia Tokio Marine & Nichido vyvinie moderný systém hlásenia škodových udalostí, pri ktorom využije údaje z automobilov s funkciou automatického riadenia. Technickú podporu na analýzu údajov poskytne spoločnosť ALBERT. Pri vývoji moderných systémov automatického riadenia a bezpečnostných systémov využívajú spoločnosť Toyota a TRI-AD reálne údaje, aj umelú inteligenciu. Schopnosť presne určiť príčiny dopravných nehôd je mimoriadne dôležité pre rozširovanie možností nových technológií. ### V spolupráci s Tokio Marine & Nichido Poisťovňa Tokio Marine & Nichido rieši ročne prípady viac ako dvoch miliónov dopravných nehôd. Spoločnosť má vďaka zhromažďovaniu údajov o okolnostiach a príčinách nebezpečných nehôd bohaté vedomosti z oblasti ich prevencie a s tým súvisiacim obmedzovaním finančných strát. Poisťovňa vidí svoju úlohu v urýchlení komercializácie autonómnych automobilov, podieľala sa na rôznych cestných testoch automatizovaného riadenia. Je tiež prvou poisťovňou, ktorá zaviedla odškodenenie pre obete nehôd s účasťou autonómneho vozidla a tiež v situáciach, keď nie je možné určiť zodpovednosť vodiča alebo automatizovaného systému riadenia.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.