Na východe sa Škoda Rapid predáva s úplne odlišným dizajnom a technikou
V skutočnosti je to odlišné auto. Privítali by ste takýto dizajn Rapidu aj u nás?
Vydané Text: Redakcia
**Indická Škoda Rapid** stojí na základoch predchádzajúcej generácie Volkswagenu Polo v úprave sedan, ktorý sa predáva pod názvom Vento. Ďalej pozorujeme ukážkový príklad takzvaného rebadgingu, respektíve badge engineeringu, kedy sa vymení iba exteriérový dizajn vozidla a predáva sa pod novým menom, prípadne pod inou značkou výrobcu. Indická rapidka prevzala dizajn predných partií od európskej Fabie, čo znamená, že má väčšie predné svetlomety.
Špecifickosť trhu umožnila zväčšenie svetlej výšky podvozka na 165 mm, rozmery vozidla sú 4386 × 1699 × 1466 mm.
Škoda Rapid s dizajnom Fabie sa predáva s 1,6-litrovými atmosférickými motormi MPI s výkonom 77 kW a automatickou 7-stupňovou alebo manuálnou 5-stupňovou prevodovkou, naftový 1,5 TDI sa dodáva s výkonom 81 kW a taktiež s manuálom a automatikou DSG.
V Indii sa každý rok predá približne 2,5 milióna nových automobilov, pričom až polovičný trhový podiel má pre nás neznáma automobilka Maruti, ktorá patrí pod Suzuki. Druhou najúspešnejšou značkou je Hyundai, ktorú nasleduje Mahindra.
*Článok bol pôvodne publikovaný 06.08.2018, 26.10.2018 prešiel redakčnou úpravou.*
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia