Predná časť bola zatiaľ jedinou oficiálnou fotografiou faceliftovaného modelu cee´d. Teraz je k dispozícii viacero nových záberov, medzi ktorými možno natrafiť aj na fotografie kombi verzie. Viac agresivity a odvahy má na svedomí Peter Schreyer, šéfdizajnér spoločnosti Kia Motors Corporation. Výrobca je stále skúpy na bližšie informácie, zatiaľ je známych len niekoľko detailov:
Faceliftovaný cee´d je dlhší o 25 mm. V interiéri pribudol nový trojramenný volant, zmenou prešlo vyhotovenie radiacej páky, všetky ovládače by mali dostať červené podsvietenie. Úple nový je stredový panel, do ktorého môže byť zapracovaný aj navigačný systém (pred faceliftom nedostupný). Štandardná výbava bude údajne obohatená o viaceré prvky, výrobca ďalej sľubuje v priemere o 5 % nižšiu spotrebu paliva a emisií. Na palube sa objaví aj štart-stop systém (dostupný pred faceliftom), ktorý Kia označuje ako ISG (Idle Stop & Go). Novinkou je asistent pri rozbiehaní do kopca (HAC). Vylepšený naftový agregát 1.6 CRDi dostane novú šesťstupňovú manuálnu prevodovku.
Nová tvár modelového radu Kia cee’d bude oficiálne odhalená vo Frankfurte, kde verejnosť spozná aj novú generáciu modelu **Sorento**.
SUV novinka dostala línie v aktuálnom štýle značky. Zmestiť by sa do nej malo až sedem pasažierov. Batožinový priestor sa v závislosti od konfigurácie sedenia pohybuje v rozpätí od 258 až do 2052 litrov. Palubná doska nesie nový charakteristický prvok značky v podobe troch ukazovateľov uložených v samostatných tubusoch, ako v modeli Soul. V ponuke výbavy nebude chýbať ani zabudovaný navigačný systém so 6,5-palcovým displejom, cúvacia kamera s displejom v spätnom zrkadle, panoramatická strecha či bezkľúčový systém. Kia sľubuje tiež kvalitnejšie a hodnotnejšie materiály.
Nová karoséria je podstatne tuhšia ako pri súčasnom modeli. V súlade s filozofiou segmentu SUV má Sorento samonosnú karosériu a nezávislé zavesenie kolies, ktoré konštrukčne nadväzuje na predchodcu. Na výber bude pohon predných kolies, alebo systém 4×4, ktorý zadnú nápravu automaticky pripojí v prípade potreby. Pre terénne podmienky budú k dispozícii asistenčné systémy pre jazdu do kopca a z kopca. Kia sľubuje tiež priamejšie riadenie, ktoré by malo pomôcť pri manévrovaní.
Základnú motorovú ponuku Sorenta tvoria štyri pohonné jednotky, ich dostupnosť sa ale bude líšiť podľa jednotlivých trhov. Pre Európu bude asi najzaujímavejší nový diesel 2.2 s výkonom 147 kW (200 k) a krútiacim momentom 435 Nm, ktorý spĺňa emisnú normu Euro 5. Benzínovú ponuku otvára štvorvalec 2.4 s výkonom 129 kW (175 k), vrcholom je šesťvalec 3.5 s výkonom 206 kW (280 k). Štvrtým do partie je agregát 2.7 V6 Mu LPI, ktorému chutí skvapalnený zemný plyn. Ten je ale zatiaľ plánovaný len pre kórejský trh. Ponuku prevodoviek tvoria päť- a šesťstupňové manuálne i automatické, jednotlivé kombinácie sa budú líšiť podľa konkrétnych trhov.