Úplne nové BMW radu 3 už máme na videu a fotkách!

Nový sedan vie vykonať aj automatický vyhýbací manéver, ako to umožňuje aj Rad 5.
Vydané  Text: 
Úspešný modelový rad 3 od značky BMW práve vstúpil do novej etapy svojej histórie. Nová podoba sedanu prichdza s modernejším zovňajškom, športovejším interiérom a pestrou paletou modernej techniky. Vyberáme to najpodstatnejšie z tlačovej správy výrobcu. * Siedma generácia BMW radu 3 príde na trh 9. marca 2019; * od začiatku predaja bude k dispozícii šesť motorov: štvorvalcové benzínové motory, štvorvalcové naftové motory, plus šesťvalcový naftový motor – s výkonmi od 110 kW (150 k) do 195 kW (265 k); * súčiniteľ odporu vzduchu (Cd) sa znížil na 0,23; * v priebehu roka 2019 predajcovia ponúknu aj verzie M Performance a iPerformance s nabíjateľným plug-in hybridným pohonom;
* novinka má nižšie umiestnené ťažisko a rozloženie hmotnosti na nápravy v pomere 50 : 50; * nový rad 3 ponúkne pruženie M Sport, adaptívne M odpruženie, variabilné športové riadenie, brzdy M Sport, elektronicky ovládaný diferenciál M Sport s možnosťou úplnej svornosti zadného diferenciálu; * verzie Advantage, Sport Line, Luxury Line a M Sport ponúknu vysokú mieru individualizácie interiéru aj exteriéru vozidla; * súčasťou štandardnej výbavy sú prvky ako predné LED svetlomety a dizajnovo zatmavené zadné LED svetlomety;
* BMW radu 3 ponúkne širšiu paletu asistenčných systémov a technológií, napr.: Kolízne varovanie a varovanie pred chodcami s funkciou brzdenia v meste už v základe, ďalej za príplatok balíček Driving Assistant Plus (obsahuje Aktívny systém udržiavania rýchlosti s funkciou Stop&Go, Asistent riadenia a jazdného pruhu, Asistent zmeny jazdného pruhu a Asistent udržiavania jazdného pruhu s ochranou pred bočnou kolíziou, Automatický vyhýbací manéver, Varovný systém pre križovatky, Výstraha pred hlavnou cestou a Výstraha pred vjazdom do protismeru); * štandardne sa dodáva prístrojová doska s obrazovkou s uhlopriečkou od 2,7 do 5,7 palca a stredový displej Control Display s uhlopriečkou od 6,5 do 8,8 palca, * príplatkový BMW Live Cockpit Professional má uhlopriečku 12,3 palca a 10,25-palcový Control Display; * operačný systém BMW Operating System 7.0 ponúkne ešte väčší dôraz na konektivitu.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk




Inzercia

Inzercia