Nový Mercedes-Benz Triedy B je športovejší a preberá funkcie z Triedy S

Výber toho najpodstatnejšieho o novej Triede B od Mercedes-Benzu!
Vydané  Text: 

* Nová Trieda B od značky Mercedes-Benz sa predstavila na autosalóne v Paríži iba pred niekoľkými minútami; * rázvor dosahuje 2 729 mm, automobil je typický krátkymi prevismi; * posúvaním zadných sedadiel sa objem batožinového priestoru mení v rozsahu od 455 do 705 litrov; * hodnota súčiniteľa cw novej Triedy B začína na 0,24 (v porovnaní s 0,25 v prípade predchodcu); * v základe ponúkne LED denné svietenie a halogénové svetomety H7, na želanie budú dodávané svetlomety MULTIBEAM LED;
* interiér sa necháva výraznejšie inšpirovať novou Triedou A; * vodič sedí o 90 milimetrov vyššie ako v Triede A; * ponuka interiérových displejov bude nasledovná: s dvoma 7-palcovými displejmi (17,78 cm), s jedným 7- a jedným 10,25-palcovým displejom (26 cm) a v širokouhlej verzii s dvoma 10,25-palcovými displejmi; * za príplatok Trieda B ponúkne aj head-up displej; * masážne sedadlá s funkciou kinematiky ENERGIZING prvýkrát prichádzajú aj do Triedy B;
* novinka ponúkne funkcie z Triedy S, napríklad **Aktívny asistent udržiavania odstupu DISTRONIC, asistent núdzového zastavenia a zmeny jazdného pruhu** a tiež sériovo rozšírený aktívny asistent brzdenia; * vodič má k dispozícii nastavenie tlmenia cez DYNAMIC SELECT; * Nová Trieda B ponúkne nový dvojlitrový dieselový motor Euro 6d a výlučne dvojspojkovú 8-stupňovú prevodovku 8G-DCT;
**Motorizácie novej Triedy B:** * **B 180** (100 kW/136 k, 200 Nm) s dvojspojkovou prevodovkou 7G-DCT (kombinovaná spotreba paliva 5,6 – 5,4 l/100 km, kombinované emisie CO2 128 – 124 g/km) * **B 200** (120 kW/163 k, 250 Nm) s dvojspojkovou prevodovkou 7G-DCT (kombinovaná spotreba paliva 5,6 – 5,4 l/100 km, kombinované emisie CO2 129 – 124 g/km) * **B 180 d** (85 kW/116 k, 260 Nm) s dvojspojkovou prevodovkou 7G-DCT (kombinovaná spotreba paliva 4,4 – 4,1 l/100 km, kombinované emisie CO2 115 – 109 g/km) * **B 200 d** (110 kW/150 k, 320 Nm) s dvojspojkovou prevodovkou 8G-DCT (kombinovaná spotreba paliva 4,5 – 4,2 l/100 km, kombinované emisie CO2 119 – 112 g/km) * **B 220 d** (140 kW/190 PS, 400 Nm) s dvojspojkovou prevodovkou 8G-DCT (kombinovaná spotreba paliva 4,5 – 4,4 l/100 km, kombinované emisie CO2 119 – 116 g/km).




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.