Škoda Kodiaq RS jazdí na naftu, má ohromné disky kolies a vysoký výkon.

FOTOGALÉRIA
Vydané  Text: 

Prvé športové SUV od značky Škoda – Kodiaq RS – poháňa dvojlitrový naftový štvorvalec s dvomi turbami 2,0 BiTDI s maximálnym výkonom 176 kW (240 k), stojí na 20-palcových diskoch kolies, rýchlosť 100 km/h dosiahne už za 7 sekúnd a rýchlostný strop predstavuje 220 km/h. Maximálny krútiaci moment dosahuje 500 Nm pri 1750 až 2500 otáčkách motora. SUV je vybavené adaptívnym podvozkom a funkciou Dynamic Sound Boost, vďaka ktorej sa jazda stane pôsobivejšou aj po akustickej stránke. Novinka prichádza s početnými estetickými úpravami, ktorými sa na prvý pohľad odlišuje od konvenčného Kodiaqu. Kodiaq RS ponúkne až 7 miest na sedenie a stalo sa vôbec najrýchlejším sedemmiestnym automobilom na okruhu Nürburgring s časom 9: 29.84.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.