Suzuki malým turbomotorom verí, ľudí chce presvedčiť 10-ročnou zárukou.
V komentároch na Facebooku sa každý deň stretávame s ľuďmi, ktorí o malých trojvalcoch nechcú ani počuť. **Medzi najväčšie strašiaky môžeme zaradiť turbodúchadlo či filter pevných častíc, no vrásky na čele vodičom robí aj výkon pod zaťažením alebo skutočná životnosť týchto agregátov.** Veľkoobjemové atmosférické motory však pomaly miznú a tomuto trendu sa nevyhla ani populárna Vitara, ktorá nedávno… Prečítať celé
Vydané Text: Peter Orosz
Veľkoobjemové atmosférické motory však pomaly miznú a tomuto trendu sa nevyhla ani populárna Vitara, ktorá nedávno prešla omladzovacou kúrou. **Z ponuky definitívne vypadla „hladká“ benzínová 1,6-ka VVT, ktorú mali v obľube najmä starší vodiči.** Po novom je v ponuke len dvojica preplňovaných benzínových agregátov o objeme 1,0 a 1,4 litra s označením Boosterjet. Hneď po predstavení modernizovaného modelu sa na internete, ako už býva zvykom, zdvihla veľká vlna kritiky voči novej ponuke motorov. **Automobilka Suzuki však svojím motorom verí,** a preto sa rozhodla uviesť na trh veľmi zaujímavú ponuku, ktorej cieľom je presvedčiť aj tých najväčších skeptikov o spoľahlivosti týchto agregátov.
**Na motory a prevodovky poskytne štandardne desaťročnú záruku s obmedzením až na 200 000 najazdených kilometrov.** Podmienkou je dodržiavanie servisných predpisov, zákazníkov však nenúti chodiť s vozidlom len do autorizovaných servisných stredísk Suzuki. **Rovnakú záruku navyše získal aj model SX4 S-Cross.**
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Inzercia