Chcete kúpiť jazdený Opel Corsa? Pozor na týchto „opravárov“

Toto je najhoršia oprava podvozka, akú sme za posledný čas videli – a to sme už na vlastné oči a na internete videli doslova všetko.
Vydané  Text: 

### Toto je najhoršia oprava podvozka, akú sme za posledný čas videli – a to sme už na vlastné oči a na internete videli doslova všetko. Keď si kupujete jazdené auto, musíte počítať s tým, že s ním bolo zaobchádzané všelijako. Napríklad tak, že bolo jazdené samozvanými pretekármi, ktorí však nevedia, čo je to apex, bolo používané extrémnymi šetričmi paliva jazdiacimi na 1000 ot./min., bolo x-krát ťuknuté na parkovisku a možno aj prevrátané či utopené.
Rozumný kupec si auto prezrie dôkladne a spolu interiérom a karosériou aj podvozok. Ak na ňom zbadá neodbornú prácu, záplaty, improvizácie, mal by dať od auta ruky preč. Rozpoznať odbornú od neodbornej práce je však pre laika častokrát veľmi ťažké, spolieha sa skôr na garancie od prechádzajúceho majiteľa a dôveruje svojmu prvému dojmu.
Tento prípad, ktorý je ešte k tomu zachytený na videu samotným „opravárom“, však každý rozpozná ako vrchol improvizácie a dočasných riešení. Už len samotný spôsob, akým sa opravár dostal k podvozku staršieho Oplu Corsa, je fascinujúci: prekotil celé auto na bok, pričom ho oprel o pneumatiky. Nasleduje pledája provizórnych záplat, odstraňovania nánosov špiny, korózie, tmelovania a ďalších úkonov.
Veľmi správne to vystihol svojím komentárom člen skupiny SATURDAY DANUBIA MEETING na Facebooku: *Dúfam že takto autá nikto z vás nerobí 😀 to je už životu nebezpečné*








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.