Aj vďaka vám sme jednotkou! Auto Motor a Šport je najčítanejším motoristickým magazínom na Slovensku

V termíne od 8.1.2018 do 24.6.2018 realizovala spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o. v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media národný prieskum MML-TGI® (Market & Media & Lifestyle – Target Group Index ®) národný prieskum spotreby, médií a životného štýlu. Základné výsledky za 1. kvartál a 2. kvartál 2018 zaradili auto motor a šport so 131 000 čitateľov na **7. priečku… Prečítať celé
Vydané  Text: 

V termíne od 8.1.2018 do 24.6.2018 realizovala spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o. v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media národný prieskum MML-TGI® (Market & Media & Lifestyle – Target Group Index ®) národný prieskum spotreby, médií a životného štýlu. Základné výsledky za 1. kvartál a 2. kvartál 2018 zaradili auto motor a šport so 131 000 čitateľov na **7. priečku medzi najčítanejšími mesačníkmi a zároveň sa stal 1. najčítanejším pánskym a motoristickým magazínom na Slovensku.** Celková čítanosť mesačníkov v 1. a 2. kvartáli 2018 je na úrovni 44%. Pokiaľ vychádzame z premennej „čítal(a) posledný rok“ ide o 56% populácie. Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Zdravie so 7%. **Rovnakú čítanosť má aj mesačník Záhradkár. Nasledujú EMMA a Eva s 5%. Ďalšie sú mesačníky Maxikrížovky a Nový Čas Krížovky so 4%. Siedmym najčítanejším mesačníkom je Auto motor a šport s 3%**
**Mesačník Auto Motor a Šport, ktorý pravidelne vychádza od roku 1993, v uplynulom roku zvýšil pravidelný stranový rozsah na 132 strán.** Vďaka tomu poskytuje svojim pravidelným čitateľom 1 584 strán ročne, na ktorých prináša novinky, testy ale i praktické rady z oblasti automobilizmu. **Tlačovú verziu podporuje internetová stránka Autoviny.sk, ktorú sme v novej podobe spustili pred vyše rokom a jej obľuba u čitateľov za ten čas výrazne vzrástla. Aktuálne čísla (zdroj. Google Analytics) hovoria o mesačnom zobrazení stránky na úrovni viac ako 312 000 .**
Rovnako úspešne sa v prvom polroku rozvíjal aj Facebook Auto Motor a Šport. Počet fanúšikov tejto stránky rastie prakticky denne, momentálne dosahuje 8 613 fanúšikov. Pozitívom je aj **vynikajúca interakcia s fanúšikmi aj sledovateľmi. Podľa aktuálnych štatistík stránka Auto Motor a Športu na Facebooku svojimi príspevkami za posledných 28 dní oslovila 287 500 používateľov,** pričom 85 688 z nich priamo reagovalo na príspevky (formou lajku, komentárov, zdieľaní či kliknutia na odkaz).´ Podľa týždenného prehľadu výkonnosti stránok na Facebooku stránka Auto Motor a Šport vedie spomedzi všetkých fanúšikovských stránok na facebooku.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.